כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בין ההרוגים באיסטנבול: מפעיל קווי הנייעס של בעלזא וויז'ניץ

הותר לפרסום שמו של הרוג נוסף בפיגוע באיסטנבול: יונתן שור ז"ל, בן 40 מקיבוץ קבוצת שילר הסמוכה לרחובות, מנכ"ל חברת 'טלליין' שהפעיל את קווי הנייעס במגזר החסידי: "הקפיד שקווי התוכן יהיו נקיים"

יוני שור ז"ל
יוני שור ז"ל

תושבת דימונה ומפעיל קווי הנייעס: הותרו לפרסום שמו של ישראלי שנהרג במתקפת הטרור באיסטנבול: יונתן שור ז"ל, מבעלי חברת 'טלליין' המפעילה רשת קווי תוכן טלפונים. רעייתו ענבל נפצעה בפיצוץ ומאושפזת בבית החולים. כמו כן הותר לפירסום שם נוסף: אברהם גולדמן בן 69 מהרצליה, בכך פורסמו שמות שלוש ההרוגים הישראלים, אחר שאמש דווח על מותה של שמחה דמרי ע"ה.

יונתן שהיה מנכ"ל ומבעלי חברת טלליין, נסע לאיסטנבול לחגוג יום הולדת 40 עם רעייתו, אך נהרג במתקפת הטרור. ומשם יחזור בארון לארץ.

אברהם גולדמן, בן 69 מהרצליה, הוא הישראלי השלישי שנהרג אתמול בפיגוע ההתאבדות באיסטנבול.

מכריו של יוני מספרים ל'בחדרי חרדים': "הוא מאוד אהד את המגזר החרדי בכל העבודות שלו במסגרת קווי התוכן תמיד היה מגיע לקראת הלקוחות.

"תמיד הקפיד שלא ‏לספק שירות תוכן לקווי תועבה, אצלו כל קווי התוכן היו נקיים. הוא היה יהודי מיוחד מאוד לב חם. בדעותיו הפוליטיות היה בצד השמאלי של המפה ועצוב שכך נהרג".

בין היתר הפעיל את קווי הנייעס של החסידויות הגדולות כדוגמת בעלזא, ויז'ניץ, צאנז, באיאן ועוד.

"משפחת שור וקיבוץ קבוצת שילר מודיעים באבל כבד על מותו של אהובנו יונתן (יוני) שור, שנרצח אתמול בפיגוע באיסטנבול", כתבה המשפחה, "יוני, בן-זוגה של ענבל מרום-שור ואב אוהב לשני ילדים, גדל והתחנך בקבוצת שילר, הוא "הנין הראשון של הקיבוץ". שרת בחיל המשטרה הצבאית, בוגר תואר ראשון במשפטים ועבד בתחום ההיי-טק. יוני וענבל התגוררו יחד עם שני ילדיהם בתל אביב".

אנשי זק"א בטורקיהצילום: אנשי זק"א בטורקיה
אנשי זק"א בטורקיה

מתנדבי זק"א, בפיקודו של מתי גולדשטיין ובפיקוחם וסיועם הרב של הרב מנדי חיטריק רב הקהילה האשכנזית בטורקיה, והרב יצחק איברהים זדה נשיא הקהילה היהודית בטורקיה מדווחים כי הם סיימו הלילה את מלאכת הזיהוי, איסוף הממצאים והטיפול בכבוד המת של שלשת ההרוגים.

מוקד חב"ד העולמי מרכז 302 בניהולו של הרב מנדי קולרסקי תיאם בין כל הגורמים. עם סיום הטיפול ארזו המתנדבים את גופות ההרוגים בארונות קבורה. ארונות הקבורה יועברו לקבורה בישראל עם מטוס חיל האוויר הישראלי האמור להגיע הבוקר (א') לטורקיה.

בפיגוע באיסטנבול, נהרגו שלושה ישראלים. 11 ישראלים נפצעו ופונו לחמישה בתי חולים בעיר: שניים במצב קשה, שניים בינוני, שישה קל ואחת מנותחת. לפי מקורות טורקיים, שישה מהפצועים הם ערבים-ישראלים.


רגע הפיצוץ בטורקיה.

בפיגוע נפצעו קרוב לארבעים איש, רובם תיירים. בין הפצועים בפיגוע גם אזרחים מאירלנד, איסלנד, גרמניה, איחוד הנסיכויות ואיראן.
יונתן שור איסטנבול טורקיה קווי נייעס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד