י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שיבושים בנתב"ג: צפויים עיכובים בהמראות; רש"ת: כשל טכני

בהמשך להודעה ועד העובדים בנתב"ג הבוקר על עיכובים הצפויים בהמראות, לוח ההמראות כעת מצביע על עיכובים במספר טיסות ■ עם זאת, ברש"ת טוענים כי עיכובים אלה לא קשורים לפעילות הוועד

צילום אילוסטרציה. נתי שוחט, פלאש 90
צילום אילוסטרציה. נתי שוחט, פלאש 90

העיכובים מתחילים? בהמשך להודעה ועד העובדים בנתב"ג הבוקר (א') על עיכובים הצפויים בהמראות של טיסות, לוח ההמראות כעת מצביע על מספר עיכובים: טיסת אל-על 347 לציריך וטיסת סוויס 4221, שתוכננו לצאת מוקדם הבוקר, מעוכבות, והן צפויות להמריא בקרוב.

בנוסף מעוכבת טיסה של בריטיש איירוויז שהייתה אמורה לצאת ללונדון ב-10:20. עוד מראה לוח ההמראות המפורסם באתר רש"ת כי טיסות אחרות שיצאו הבוקר, המריאו בעיכוב של 20-30 דקות.

עם זאת, יודגש כי ברשות שדות התעופה טוענים כי העיכובים הללו לא קשורים לפעילות הוועד, אלא ככל הנראה נובעים מכשל טכני. יתר ההמראות המתוכננות - כפי שהן מופיעות בלוח ההמראות העדכני - צפויות לצאת בזמן לפי שעה.

הנחיית הוועד אינה לבטל טיסות, כי אם לרווח את ההמראות ובכך לגרום לעיכובים. רשות שדות התעופה קוראת לנוסעים להתעדכן בזמני הטיסות.

עוד מסרה הרשות כי "בכוונת ההנהלה לפנות לבית הדין לעבודה על-מנת למנוע פגיעה בציבור הנוסעים. ההנהלה עומדת במסגרת התוכנית ובהכנות לעונת הקיץ שתחל בעוד 10 ימים, ובכלל זה גיוס עובדים לכלל המחלקות התפעוליות".

בשעה זו מדגישים ברשות כי הם מרוכזים בהבאת הנפגעים מהפיגוע באיסטנבול ארצה.

בהמשך להודעת רשות שדות התעופה, מההסתדרות נמסר כי אין שום שיבושים בנתב"ג.
ועד עובדים טיסות נתב רשות שדות התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד