י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

לפיד נגד האו"ם: "אנטישמיות מזוקקת"

יו"ר יש עתיד הוביל הפגנה פרו ישראלית מול בניין מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה ומחה על היחס לישראל

לפיד נגד האו"ם: "אנטישמיות מזוקקת"

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, הוביל היום (ב) הפגנה גדולה מול בניין מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, יחד עם מאות תומכי ישראל שהגיעו מכל רחבי אירופה.

מועצת זכויות האדם של האו"ם דנה היום בשורה של החלטות קשות נגד ישראל, ביניהן החלטה על מינוי שליחה מיוחדת לישראל אשר ידועה ביחסה העוין לישראל, בתמיתכה ב-BDS ואשר קראה לישראל "מדינת אפרטהייד", ושורת החלטות על "הכיבוש" וזכויות הפלסטינים בעזה, ועל דו"חות "צוק איתן" ו"עופרת יצוקה".

לפיד ציין בדבריו כי בעשור האחרון העבירה המועצה 55 החלטות בנוגע לזכויות אדם בכל מה שקשור לאלימות בכל העולם כולו ולעומת זאת באותו עשור, העבירה המועצה 62 החלטות רק נגד ישראל: "במהלך העשור הזה, ישראל הייתה באופן תמידי תחת התקפות של טרוריסטים שמטרתם הייתה להרוג אזרחים, ילדים, נשים וזקנים. האויבים שלנו לועגים למושג הבסיסי של מה זה להיות אנושי בעוד אנחנו מנסים להגן על מדינה דמוקרטית תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המשפט הבינלאומי", אמר לפיד: "הם אפילו כבר לא מנסים להסתיר את התמיכה שלהם בטרור של חמאס, חיזבאללה, והסכינאים ברחובות שלנו. הם אפילו לא מנסים להעמיד פנים שהם אובייקטיבים. הם אפילו כבר לא מנסים להסתיר את זה שהם אנטי-ישראלים, אנטי יהודים ואנטי צדק".

בנאומו התייחס לפיד ליחס המוטה של המועצה לזכויות אדם נגד ישראל שגובל באנטישמיות: "זוהי אובססיה. זהו טירוף מערכות. אני בנו של ניצול שואה, אז תנו לי לומר לכם משהו על אנטישמיות: האנטישמים אף פעם לא מודים שהם אנטישמים. הם תמיד קוראים לזה בשם אחר. זה לא משנה מה הם אומרים, משנה מה הם עושים. ומה שעושים פה היום במועצת זכויות האדם הוא אנטישמיות מזוקקת, מהסוג הישן והרע".

לפיד קרא להפסיק את הזרמת הכספים למועצת זכויות האדם של האו"ם, שהוא לא פחות מארגון אנטישמי שנותן רוח גבית לטרור ועדכן כי פנה לחברי קונגרס בדרישה לבחון מחדש את המימון לאו"ם במידה והמועצה לא תפסיק את ההפליה נגד ישראל.
יאיר לפיד הפגנה זכויות אדם אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד