כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

האישום: האם עשתה 'ברית מילה' לילד בבית עם מספריים

מדובר באריתראית תושבת אילת שהחליטה לבצע בבנה בן ה-4 ברית מילה, ללא כל הכשרה רפואית ובאמצעות מספריים

ברית. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
ברית. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ב) לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושבת אילת, בת 36, אם לשלושה ילדים, שביצעה בביתה, באמצעות מספריים, ברית מילה לבנה הפעוט בן ה-4.

הנאשמת מואשמת בביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין או חסר ישע, התעללות בקטין או בחסר ישע והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גיורא חזן מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), המדובר בנאשמת, אזרחית אריתריאה, השוהה בישראל מזה כ-8 שנים. ילדיה של הנאשמת, הוצאו בעבר מספר פעמים ממשמורתה על ידי שירותי הרווחה למסגרות קלט חירום, בשל מצבי סיכון והזנחה מצד הנאשמת והם חזרו לחזקתה כשבועיים לפני האירוע נשוא כתב האישום.

בתאריך 08/03/16 או בסמוך לכך, עת שהתה עם ילדיה בביתם באילת, החליטה הנאשמת לבצע מילה בבנה, בעצמה, ללא הכשרה מתאימה ובניגוד לכל דין. לטענתה, הגיע זמנו של בנה לעבור מילה וכי כך מקובל לעשות באריתריאה.

הנאשמת החזיקה את בנה בחוזקה בידיה, הורתה לו לשבת בשקט, נטלה מספריים שהיו בבית וביצעה ברית מילה. לאחר המעשה, השאירה הנאשמת את בנה הפצוע והמדמם במשך כ-4 ימים בבית ונמנעה מלפנות לקבלת טיפול רפואי. כאשר החזירה הנאשמת את בנה לגן הילדים בו הוא שוהה, סיפר הילד לגננת אודות מה שקרה והגננת דיווחה לרשויות הרווחה.

מיד לאחר מכן, הגיעו שוטרים מתחנת אילת ועו"ס לביתה של הנאשמת, על מנת להוציא שוב את ילדיה למסגרות קלט חירום. הנאשמת התנגדה בכוח, סירבה להיענות להוראות השוטרים ורשויות הרווחה, השתוללה, צעקה, בעטה, נשכה את בתה התינוקת שהחזיקה בידיה, ואף הכתה את אחת השוטרות.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים כנגדה.
ברית מילה מספריים כתב אישום תינוק אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד