ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אפל חשפה את האייפון SE: מסך מוקטן בגודל 4 אינץ'

אייפון חשפה את האייפון SE • כולל את הטכנולוגיות הקיימות באייפון 6S - מצלמה משופרת ומעבד מהיר יותר

  • י"א אדר ב' התשע"ו
צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

יממה לפני שבית המשפט בארה"ב דן בשאלה האם אפל מחויבת לסייע לחוקרי ה-FBI לפרוץ לאייפון של הרוצח מסן ברנרדינו, ענקית הטכנולוגיה משיקה הערב (ב') מכשירי אייפון ואייפד חדשים. אירוע ההשקעה נפתח ב-19:00 שעון ישראל.

בפתח דבריו, מנכ"ל החברה טים קוק ציין כי אפל תחגוג יום הולדת 40 ב-1 באפריל ואמר כי יותר ממיליארד מכשירי אפל נמכרו בעולם עד כה. מיד לאחר מכן קוק התייחס למאבק שאפל מנהלת מול הממשל. "יש להחליט כמה כוח צריך להיות בידי הממשלה בכל הנוגע למידע והפרטיות שלנו?". הוא הוסיף ואמר כי "אנחנו לא נתחמק מהאחריות שלנו כלפי המשתמשים".

כמה כוח צריך להיות בידי הממשלה?" - קוק מדבר על אבטחת מידע ועל המאבק עם האף.בי.איי. בדרישה לפתח עבור הממשל דלת אחורית. "אנחנו לא נתחמק מהאחריות שלנו למשתמשים". תמצית נאום הפתיחה שלו: "עם כוח גדול באה אחריות גדולה".

כחצי שעה מפתיחת האירוע, קוק חשף את המכשיר החדש: האייפון SE עם מסך בגודל 4 אינץ' - גודל זהה לזה של האייפון מסדרה 5 שהושקה ב-2012, אך עם אותן טכנולוגיות הקיימות באייפון 6S. בין היתר, יכלול המכשיר החדש את המעבד החדש של אפל, ה-A9 וכן מצלמה משופרת בעלת חיישן עם 12 מגה פיקסל ופיצ'רים כגון הילוך איטי וטיים לאפס. למרות מחירו המוזל, ה-SE מגיע בעיצוב אלומיניום וצבעים שונים, כולל זהב וורוד. מחירו ההתחלתי של האייפון SE יעמוד על 399 דולר בארה"ב.

מדובר למעשה בשדרוג ביניים של מכשיר האייפון, באמצעותו מקווה החברה לכבוש קהלים חדשים, בעיקר בשווקים המתעוררים. זאת כאשר היא ניצבת בפני האפשרות שמכירות האייפון יירדו השנה, לראשונה מאז השקתו. אנליסטים בשוק מעריכים שהמכשירים החדשים לא ישפיעו באופן ניכר על רווחי החברה ויש להמתין לשדרוג המלא לסמארטפון הדגל של החברה, בספטמבר הקרוב.

בהמשך הערב אפל צפויה לחשוף גם מכשירי אייפד חדשים עם אותה המקלדת והעיפרון שנכללו בגרסת Pro אשתקד, וגם רצועות חדשות לשעון אפל. ,
אייפון מסך אפל נייד טלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד