י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"לעצור את הרצח": אלפים יעלו למערת המכפלה

הגר"א ברלנד קרא לכנס עצרת של מעל ל-10 אלף איש במערת המכפלה בליל תענית אסתר • 'בחדרי חרדים' עם שידור חי

הרב אליעזר ברלנד.
הרב אליעזר ברלנד.

קרוב לעשרת אלפים איש יגיעו הערב למערת המכפלה בחברון בליל תענית אסתר, לעצרת תפילה גדולה בהוראת הרב הצדיק רבי אליעזר ברלנד. שידור חי יעבור כאן באתר 'בחדרי חרדים'.

הרב ברלנד עצמו העביר מסר לתלמידיו הן בכתב והן בהקלטה על גודל חשיבות הכנס. בדבריו אמר: "הכנס עזר בצורה בלתי רגילה, בצורה שאני לא יכול לתאר לכם, הכנס עשה פעולות בשמיים ובארץ שהאסונות רק מתגברים, כאשר יהודים כשרים נפגעים בכל יום ועולים מעלה כקורבנות התמיד, 'שניים בכל יום', רבנים וצדיקים גדולים נרדפים בראש קריה".

בנוסף אמר - "שלישי בלילה אנו מצפים לבין עשר לעשרים אלף, אנחנו מתקרבים לסוד ההיולי, שמי שהוא סוד ההיולי אף אחד לא יכול לגעת בו. מה שעשו לרב יורם אברג'יל זצ"ל. כזו שנאה לא הייתה מאז ימי בראשית. הם קיבלו פחד מהרב ברלנד שעשה כינוסים של אלפים באצטדיונים. עכשיו אנחנו נעשה כנס כל ארבעה שבועות, זה שווה יותר מהכל. וכמה שידברו יותר על הרב וילבו את האש, כך תגדל אש הקודש, אש הלהבה להשם יתברך, ויהיה 'אור חדש על ציון תאיר'.

"מי שישתתף בכנס הזה הוא בן העולם הבא ויזכה להיכנס עם גופו לגן עדן כמו בתיה בת פרעה שמשמסרה את נפשה להציל את משה. היא לא פחדה מהרשע פרעה אפילו שהוא התחזה לציוני. הם לא יכולים לסבול את הקדושה של הצדיקים, של יוסף הצדיק שהיה 12 שנה בבית סוהר. אברהם היה עשר שנים בבית סוהר, משה היה שלוש שנים.

"כמה שהחושך יותר גדול ככה האור יבקע. גם אחרי שיבוא המשיח יהיו מליונים של בירורים. יבואו לכנס מכל קצות העולם, ממיאמי, כי השם מוריד עכשיו אורות אדירים של תשובה, יש כבר שני מליון חוזרים בתשובה והם לא יכולים לסבול את זה".

בשובו בנים נערכים עם למעלה ממאה אוטובוסים, שישנעו את האלפים מכל רחבי הארץ.
הרב אליעזר ברלנד חברון נרצחים תפילה תענית אסתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד