י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סימילאק בהגרלה יומית על ערכת התפתחות שווה

מבצע ייחודי למגזר החרדי - שכל אם לתינוק תשמח לזכות בו: רוצה להשתתף בהגרלה יומית של ערכת התפתחות יוקרתית לתינוק במתנה מסימילאק למהדרין? קנו 2 פחיות וענו נכונה על שאלות בנושאי התפתחות התינוק • כל הפרטים בכתבה

סימילאק בהגרלה יומית על ערכת התפתחות שווה

סימילאק למהדרין מבית אבוט, תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, היחיד שהוכח מדעית כתורם להתפתחות שכלית של תינוקות בדומה לתינוקות יונקים, מפתיע שוב ומציג מבצע ייחודי למגזר החרדי, מבצע שכל אם לתינוק תשמח לזכות בו. במסגרת המבצע, תחת הכותרת 'סימילאק למהדרין – להתחיל בגלל העיכול, להמשיך בגלל ההתפתחות', ניתן לזכות כל יום בפרס חלומי של ערכת התפתחות אטרקטיבית לתינוק הכוללת: תלת אופן, טרמפולינה, שולחן פעילות, אוניברסיטה, אוהל כדורים ומובייל. בנוסף על כך ייזכו 100 משתתפים נוספים יוכלו לזכות כל אחד באריזת סימילאק למהדרין מתנה!

המבצע הנוכחי נולד כחלק מהתובנה שקיבל סימילאק למהדרין מההורים במגזר החרדי על החשיבות הגדולה שהם מייחסים לנושא ההתפתחות השכלית, ומתוך הקשבה לאימהות נוצרה הפעילות שנועדה להדגיש את השפעת התזונה על ההתפתחות. השתתפות במבצע קלה ופשוטה ונותנת הזדמנות שווה לכל משתתף: קונים שתי אריזות סימילאק למהדרין, שומרים את הוכחת הקנייה, מתקשרים ל – 03-6060601 ועונים נכון ובמהירות המקסימלית על שלוש שאלות בנושאי התפתחות שכלית של תינוקות. המבצע מתקיים בימים א'-ה' בין התאריכים: 20.3-7.04 י' - כ"ח אדר ב'.

בכל יום מימי המבצע, המשתתפים שיענו נכון בזמן המהיר ביותר יזכו כל אחד בערכת התפתחות מושלמת ושווה לתינוקות. המבצע הנוכחי של סימילאק למהדרין מצטרף לשורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שאותם יוזם סימילאק למהדרין לטובת המגזר החרדי במטרה להגדיל את המודעות לתזונת התינוקות כמרכיב משמעותי בהתפתחות התינוק, להגיש מידע מקצועי ועדכני בנושא תחליפי החלב, לאפשר להורים להעניק לילדיהם תזונה מושלמת עם הרכב מועשר בחומצות שומן LCPUFA שהוכח מדעית כמקנה התפתחות שכלית דומה לזו של תינוק יונק ויחד עם זאת להעניק להורים ערך מוסף ואפשרות לזכות בפרסים יקרים ושימושיים לכל הורה.

בסימילאק למהדרין מציינים את ההשקעה הגדולה בהפקת המבצע המקסים והמפתיע שנולד מתוך הערכה גדולה ומחשבה על קהל היעד והצרכים הייחודיים שלו. סימילאק למהדרין שמח תמיד לעמוד לצד האימהות והתינוקות עם תחליף החלב למהדרין המתקדם ביותר בישראל, ומקווה להמשיך וליזום בעבורם כעת וגם בעתיד פעילויות רבות ומגוונות ומבצעים מיוחדים שימשיכו להפתיע את הצרכנים, לסייע להם להעניק לילדיהם תזונה מושלמת ואיכותית ולהעניק להם ערך מוסף ייחודי.
סימילאק למהדרין מבית אבוט הוא תחליף החלב למהדרין היחיד בעל הרכב שמנים ייחודי המועשר בחומצות שומן מסוג אומגה 3 ו-6 בכל השלבים, אשר הוכח מדעית כמקנה התפתחות שכלית בדומה לזו של תינוק יונק בשבעה מדדים שונים: מנת משכל (IQ), פיתוח אוצר מילים, מיומנות מנטלית, דיבור והבנת השפה, חדות ראייה, מזג התינוק ומיומנות מוטורית.

רונית דוייב, מנהלת מדעית של אבוט ישראל: "התפתחות התינוק היא נושא חשוב ומשמעותי להורים, והתזונה היא אחד המרכיבים החשובים שמסייעים לה. סימילאק למהדרין יצא במבצע במטרה להחדיר את החשיבות הרבה של הנושא ולהעניק להורים מידע וכלים כדי לגרום לילדיהם לגדול ולהתפתח כנדרש".

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.

סימילאק סימילאק למהדרין מבצע סימילאק התפתחות התינוק פרסים יקרי ערך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד