י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לא פחות מאלף: קמפיין התתי"ם בישיבות

שלטי ענק, אסדת גז ודונלד טראמפ, גוייסו כולם לקמפיין ת"תים בעולם הישיבות • קחו טעימה

לא פחות מאלף: קמפיין התתי"ם בישיבות

ערב חג הפורים תשע"ו, בחורי הישיבות פושטים על הבתים בערב תענית אסתר ואוספים פרוטה לפרוטה למען הת"ת הלא היא קופת הצדקה 'תומכי תורה' המחזיקה את הבחורים שאין להם. וגם לפני חתונתם נותנת להם מלגה נאה.

בישיבות מדרבנים את הבחורים בקמפיינים מיוחדים בחדר האוכל. כך בישיבת בית מתתיהו בבני ברק מתנהל קמפיין הת"ת לקראת פורים, מושקע במיוחד.

השנה בחרה הוועדה המארגנת להפיק קמפיין התרמה מושקע במיוחד תחת הכותרת של מתווה הגז. הרעיון הוא שלא לפגוע במשאב האנרגיה שהרי אם אין קמח אין תורה. במרכז חדר האוכל של הישיבה נבנתה במקצועיות אסדת גז גדולה הממחישה את קידוח הפקת הגז בים התיכון.

בישיבת 'כנסת יצחק' בקרית ספר גם הבריקו אנשי הקריאטיב בישיבה כאשר הבוקר הופתעו תושבי הגבעה הדרומית במודיעין עילית, לגלות שלט ענק עם הכיתוב "לא מעבר לים" - מעבר לנחל הממוקם בין מודיעין-עילית לישוב לפיד הסמוך.

התברר שכחלק מהקמפיין הפנים-ישיבתי של ישיבת כנסת-יצחק לקראת מגבית ימי הפורים, הייתה הסיסמה "כי בידך הדבר". בפעולה לילית ירדו אל מעבר לנחל ובנו שם את המסגרת עליה עומד השלט אדיר המימדים המשלים את המשפט "לא מעבר לים".

שרטוט מדויק של בית המדרש שורטט, כששני ידיים ענקיות הם אלו המחזיקים אותו, ובתוך הידיים רשומים שמות כל תלמידי הישיבה, ובזה הלשון: "כי בידך הדבר" – כי בידי כאו"א מבני הישיבה מונח המשך העצמת וחיזוק היכל התורה, וביסוסה של אחת הישיבות האחרונות בהם נגן mp3 לא קיים, קל וחומר רשיונות ופלאפונים".

באם הישיבות בישיבת פוניבז' התייחס הקמפיין הפנימי לדולנד טראמפ בו התבקשו הבחורים לגייס יותר כסף מאשר המתמודד לנשיאות.









,
ישיבות בית מתתיהו גז כנסת יצחק דולנדד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד