כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

פורים כפורים: הרב אדלשטיין יעבור ניתוח מסוכן

הגראי"ל שטיינמן בקריאה להתפלל אחרי המגילה, והגר"ח קנייבסקי יערוך תפילה בביתו לרפואת רבה של רמת השרון שיעבור ניתוח מסוכן בפורים

הגר''י אדלשטיין. צילום: שוקי לרר
הגר''י אדלשטיין. צילום: שוקי לרר

בעקבות מצבו הרפואי הסבוך של רבה של רמת השרון, הגאון רבי יעקב אדלשטיין, המאושפז שבועות ארוכים בבית החולים 'תל השומר', מתפרסמת הבוקר (ד) קריאה מיוחדת לתפילה עבורו ביום פורים דפרזים, בהוראת מרן הגראי"ל שטיינמן.

במודעה שתפורסם בעיתון 'יתד נאמן', מסביר הגראי"ל כי הרב אדלשטיין יעבור ביום פורים טיפול רפואי מסוכן, ועל כן יש לומר לפני קריאת המגילה ביום פורים בכל היכלי התורה ובתי המדרשות שלושה פרקי תהילים - כ', כ"ב וקכ"א, ובערים המוקפות יש לומר את הפרקים הללו אחרי תפילת שחרית.

במודעה נוספת של 'קופת העיר', תחת הכותרת 'לקיים בנו חכמי ישראל', נאמר כי היום ייערך מעמד תפילה מיוחד של גדולי ישראל בבית הגר"ח קנייבסקי לרפואת הגאון רבי יעקב בן מרים, והציבור נקרא להתפלל ולתרום לרפואתו.

כזכור, בחדרי חרדים חשף השבוע כי בביקור שערך אחיו של רבה של רמת השרון - ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין, בביתו של הגר"ח קנייבסקי, הורה הגר"ח שלא להסתמך רק על המלצות הרופאים בישראל ולבקש חוות דעת נוספת מרופאים מומחים בחו"ל.





הרב אדלשטיין הרב שטיינמן יתד נאמן תפילה מיוחדת פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד