ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טרגדיה בי-ם: תינוקת איבדה את הכרתה ונפטרה

אסון מר - בת 11 חודשים איבדה הבוקר את הכרתה בביתה בירושלים; היא פונתה לבית החולים, שם נקבע מותה

תמונת אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה
תמונת אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה

טרגדיה - פעוטה איבדה את ההכרה הבוקר (ד') ברחוב רבנו גרשום בירושלים. מתנדבי איחוד הצלה וצוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, בסופן, היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

אהרן סנדרס, מתנדב באיחוד הצלה שהיה בסמוך והגיע ראשון למקום, סיפר - "הגעתי למקום עקב דיווח על פעוטה עם בעיות נשימה, ונתקלתי בפעוטה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביקשתי סיוע של מתנדבים נוספים שהגיעו למקום וסייעו לי במאמצי החייאה.

"לאחר פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות הפעוטה פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש וללא הכרה. נסיבות המקרה בבדיקה". כאמור, לדאבון לב המשפחה, התינוקת נפטרה.

בנוסף, פעוט כבן שנתיים התחשמל בביתו בבני ברק כששיחק עם כבל המחובר לגנרטור שבת ונפצע באורח קל.

יהונתן צדוק מתנדב באיחוד הצלה סיפר - "מדובר בילד שהתחשמל בביתו כששיחק בכבל המחובר לגנרטור שבת שנטען ע"י חשמל. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו טיפול וסיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבדיקות בבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ובמצב קל".

בארגון איחוד הצלה קוראים להורים להפיק לקחים ממקרה זה שהפעם הסתיים באורח נס ולהשתדל לא להשאיר שקעים או תקעים פתוחים או שבורים, ולמנוע מילדים גישה לכבלי ושקעי חשמל חשופים, בכדי למנוע אסונות מיותרים.
תינוקת נפטרה טרגדיה בירושלים פעוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד