י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פגע וברח בבני ברק: הנהג הסגיר את עצמו, ושוחרר

תאונת פגע וברח בבני ברק - עד ראיה טוען כי מדובר בניסיון דריסה, אך הנהג שהסגיר את עצמו הבוקר, טוען שנרדף על ידי שיכורים; הוא נחקר ושוחרר

צילום ארכיון
צילום ארכיון

אמש (ד') אירעה תאונת דרכים בבני ברק: רכב עלה על מדרכה ברחוב האדמו"ר מצאנז במרכז העיר, פצע שני הולכי רגל - ונמלט. הבוקר הסגיר הנהג את עצמו למשטרה, ולאחר חקירה הוא שוחרר לביתו.

"חשבתי שזה פיגוע דריסה", סיפר אחד הפצועים לחובשים שטיפלו בו. כונני איחוד הצלה והצלה גוש דן העניקו לשניים טיפול רפואי, כאשר אחד מהם נפצע בינוני, והשני עף מעבר לגדר ונפצע קל. מדובר ברכב פרטי שיצא מגבעת ישיבת פוניבז', וככל הנראה הנהג איבד שליטה על רכבו, כאשר לטענת הנהג קבוצה של בחורים שתויים רדפו אחריו וגרמו לנזק לרכב.

"200 בחורים בגילופין רדפו אחרינו", סיפר אחד הנוסעים ברכב ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, הנהג איבד שליטה בסיבוב, "מיד לאחר התאונה הנהג עצר, אבל מאות שיכורים תקפו אותנו כך שלנהג לא נותרה ברירה אלא לעזוב את המקום".

הבוקר הנהג הסגיר את עצמו למשטרת מרחב דן. הוא נחקר ושוחרר כעבור מספר שעות.

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני צעירים תלמידי ישיבה שנפגעו מרכב שלדברי עוברי אורח המשיך בנסיעה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני וקל. אני קורא מכאן לנהגים והולכי רגל לנקוט יותר בכללי הבטיחות והזהירות עקב ריבוי תאונות מעין אלו בימי חג הפורים".

עודכן בשעה 13:00
תאונות פוניבז' דריסה פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד