י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ועד כוש: חגיגת פורים בארגנטינה

מאות צעירים וסטודנטים יהודים התכנסו בבואנוס איירס כדי לשמוע את מגילת אסתר ולהשתתף בסעודת חג • צפו

ועד כוש: חגיגת פורים בארגנטינה

בכל רחבי העולם היהודי ציינו את חג הפורים בשמחה, בקריאת המגילה ובכל שאר מצוות החג. כך בארה"ב וברחבי אירופה ציינו בכל הקהילות היהודיות את היום המיוחד, חג הפורים.

גם בדרום אמריקה ובארגנטינה התאספו בשעת צהריים אתמול (ה) מאות סטודנטים יהודים בבואנוס איירס, לקריאת מגילה ולסעודת ענק במסגרת הפעילות לחיזוק הזהות היהודית בארגנטינה הנעשית ע"י ארגון "מנורה".



הרב הראשי לקהילה הספרדית בארגנטינה הרב יצחק סקה שאירח את הסטודנטים מסר שיחה בפני מאות הצעירים, וביקש בראשית דבריו לחזק את ידי יהודי בריסל בשעתם הקשה, ואת יהודי ארץ ישראל לאור המצב הבטחוני בו עם ישראל שרוי בתקופה האחרונה, ואמר כי "עם ישראל עבר תקופות קשות לאורך ההיסטוריה אולם "שומר ישראל, שמר שארית ישראל" ואנו עדים בכל רחבי העולם להמשך קיומו של עם ישראל ולהמשך קיום המסורת היהודית בכל רחבי תבל".

הרב סקה הוסיף ואמר כי "גם אנו, כמו שאר יהודי העולם, מכאן בארגנטינה מחזקים את יהודי העולם, כולנו יחד בערבות הדדית, גם בימי שמחה וגם חלילה בימי עצב, ואנו מתפללים כל יום לשלום יהודי העולם כולו, ונקווה ששמחת הפורים תשפיע על כל ימות השנה שנראה רק שמחות, בארגנטינה ובבריסל, בארה"ב בצרפת ובארץ ישראל".

































ארגנטינה פורים חגיגות מנורה הרב יצחק סקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד