כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

איומים על חיי משפחתו של החייל שירה במחבל המנוטרל

לאחר שנעצר והודח בעקבות פרסום הסרטון בו נראה החייל יורה במחבל המוטל על הקרקע, החלו עמודים פלסטיניים מפרסמים את שמו ופרטי משפחתו עם קריאה לנקמה • במשפחה חוששים - "במקום שיקבל אות הוקרה, מקיימים לו משפט שדה"

איומים על חיי משפחתו של החייל שירה במחבל המנוטרל

איומים על חיי החייל - בעקבות החלטת צה"ל להדיח ולעצור את חייל חטיבת כפיר, שתועד כשהוא יורה במחבל לאחר ניטרולו, מדווחת משפחת החייל על איומים על חייו ברשת החברתית, לאחר שתמונתו ופרטיו פורסמו בעמודים פלסטיניים בפייסבוק.

על פי המידע המתפרסם הבוקר (א') בוואלה, מספר הטלפון של אביו של החייל פורסם ברשת, בעמודי פייסבוק המזוהים עם החמאס, ובנוסף מתנוססת שם תמונת החייל, שפרטיו לא פורסמו בתקשורת, תחת הכותרת - "מבוקש".

בעקבות האיומים המצטברים הללו ביקשה המשטרה להעביר את מסיבת העיתונאים שערכה משפחת החייל מרחוב העיר לבית, זמן קצר טרם החלה.

במשפחה מצידה אומרים כי הם חוששים מאד לנקמה בחייל ובקרוביו, בעקבות "משפט השדה" שנערך לו בתקשורת וברחוב הישראלי. "במקום שיקבל הוקרה על דאגתו לשלום חבריו החיילים וכוחות הרפואה שהיו במקום הוא הופך לאויב ושופטים אותו", אומרים בני המשפחה לתקשורת.

בדיון על הארכת מעצרו של החייל ביום חמישי, ביקש אחד מעורכי דינו להאריך את צו איסור הפרסום על שמו דווקא מסיבות אלה.

"ידוע לנו שגורמים פלסטיניים קראו קריאות נקמה. אחד מהסנגורים קיבל איומים בדואר אלקטרוני. במקרה הזה אני לא רואה שהתביעה הצבאית תתנגד להארכת הצו", אמר עו"ד אילן כץ, מה שאכן התקבל בסופו של דבר.

חייל יורה משפט שדה מחבל מנוטרל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד