י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מרגש: אלו התמונות על קיר חדרה של שרה שפרלינג בבית חולים

הכלה מקו 402 - שרה שפרלינג, עדיין שוכבת בבית החולים ומנסה להחלים • כחלק מפעולות שנעשות לרפואתה, קיבלו על עצמן בנות בסמינר כהנא, קבלות לרפואתה • הרופאים שאלו אם היא מכירה אותן, שרה ענתה שהיא מרגישה אותן בלב

מרגש: אלו התמונות על קיר חדרה של שרה שפרלינג בבית חולים
באדיבות המצלם

השגרה שלנו כל כך מהירה ובלתי מתפשרת. חג אחד נגמר, ההכנות לחג הבא כבר בעיצומן. מרוץ בלתי פוסק ובתוכו גם העשייה היום יומית. בית, ילדים, עבודה, אני לא צריכה להרחיב.

ובתוך כל שאון החיים, יש את החיים של האנשים שחוו מקרים שהותירו אותם במצב שובר שגרה, ועצירה של המרוץ הזה. כמו סיפורה של שרה שפרלינג, הכלה המוכרת כל כך לכולנו, כפצועה קשה בתאונת האוטובוס – קו 402. תאריך חתונתה כבר עבר, אבל שרה עדיין בבית החולים, עוברת טיפולים עוד ועוד, והשגרה שלה השתנתה לבלי הכר, וברגע אחד.

על אף שאנחנו למודי ניסיונות וצער, עם ישראל אינו שוכח לחלוטין את האנשים הזקוקים לו, וכך אפשר לראות, את הדבר המרגש הזה שתלוי על קיר חדרה של שרה, בבית החולים, קבלות נפלאות שקיבלו בנות סמינר כהנא בבני ברק.

קרובת משפחה של שרה מספרת ל'לובי נשי': "הרופאים נכנסים ושואלים, 'האם אלו חברותייך'? ושרה עונה להם שהיא אינה מכירה אותן - אבל מרגישה אותן בלב. כל ישראל ערבים זה לזה".






התמונות באדיבות המצלמת
הכלה שרה שפרלינג אוטובוס המוות תאונה קו 402 סמינר כהנא קבלות לרפואה שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד