י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נתיבות: שלושה חובשי כיפות שחורות נאשמים בשוד והכאת קשיש

לפני כעשרה ימים עצרה המשטרה שלושה חובשי כיפות שחורות, בחשד שפרצו לביתו של קשיש, היכו אותו באופן חמור ושדדו את הכספת שבביתו • לאחר שבחקירתם קשרו את עצמם למעשה, הוגש נגדם היום כתב אישום

צילום: שטארסטוק
צילום: שטארסטוק

חוקרי משטרת ישראל עצרו לפני כעשרה ימים שלושה בחורים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי נתיבות וחובשי כיפות שחורות, בחשד שלפני כחודש פרצו כשהם רעולי פנים לביתו של אדם קשיש המתגורר במושב בית הגדי, היכו אותו וגרמו לו לחבלות - ולאחר מכן שדדו את תכולת הכספת שהייתה בבית.

היום (א') בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית, הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני כחודש, בכ' אדר א', סמוך לשעה 23:30 בלילה, פרצו שלושה רעולי פנים לביתו של הקשיש, הכו אותו וגרמו לו לחבלות בגינן נזקק לטיפול רפואי, וחייבו אותו לתת להם את הקוד לכספת. החשודים השתמשו בקוד, פתחו את הכספת ונטלו ממנה 5000 $, 5000 אירו ו-7000 ₪.

בעקבות הדיווח שהתקבל במשטרה נפתחה חקירה במישור הגלוי והמודיעיני שהביאה לפני כשבועיים למעצרם של שלושת החשודים, במהלך החקירה הם קשרו עצמם למיוחס להם. היום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית יוגש כנגד השלושה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור במהלכו פרצו השלושה לביתו של השיש והיכו אותו על מנת לקבל את הגישה לכספת, וכי מיד עם קבלת הדיווח על האירוע נפתחה חקירה שהביאה למעצרם של השלושה, לביסוס התשתית הראייתית ולהגשת כתב אישום כנגדם.
כתב אישום פריצה כספת קשיש שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד