כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

עונת השיפוצים: הכירו את הצבע המושלם

לקראת פסח ו"עונת השיפוצים" - BG APAINT, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום, מציג: בי ג'י קריל סופר – צבע רחיץ לצביעת פנים וחוץ הבית

עונת השיפוצים: הכירו את הצבע המושלם
ף

חג הפסח ובכלל תקופת האביב ידועים כ"עונת השיפוצים" שבמהלכה אנשים רבים משפצים את הבית, צובעים ומתחדשים. BG PAINT, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום, מציג את הצבע האידיאלי לצביעת הבית: בי ג'י קריל סופר – צבע רחיץ המתאים לקירות פנים וחוץ.

בי ג'י קריל סופר מתאים לצביעת בטון, טיח, לוחות גבס, אבסט, צמנט בורד, צבע ישן וכד'. ניתן ליישמו גם כפריימר לשליכט צבעוני וציפויים גמישים. הייחודיות של צבע זה משאר הצבעים היא שהוא נושם, אינו מצהיב, בעל כושר כיסוי גבוה, גמיש, אטום בפני מים ורחיץ. הצבע מגיע במגוון גוונים לבחירה ממניפת הצבעים.

איך משתמשים? מערבבים את הצבע היטב וצובעים שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. ההמלצה היא לדלל את השכבה הראשונה ב- 20-25% מים ואת שאר השכבות ב- 5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן ייבוש בין השכבות הוא 2-3 שעות.

מחיר: 80 ₪ (5 ליטר), 200-220 ₪ (18 ליטר)

ניתן להשיג: בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ.

חברת בי. ג'י בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון.

איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.

קישורים:
לפרטים נוספים: http://www.bg-paint.co.il/
עונת השיפוצים BG PAINT קבוצת אשטרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד