י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בימין מברכים על מינוי דני דיין

בעקבות הסאגה בברזיל והמינוי כקונסול כללי בניו יורק, זוכה דיין לברכת הדרך מאנשי הבית היהודי והליכוד

דיין. צילום מרים אלטר-  פלאש 90
דיין. צילום מרים אלטר- פלאש 90

לאחר הסערה: ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו החליט הבוקר (ב) למנות את דני דיין לקונסול כללי בניו יורק. דיין יחליף את עידו אהרוני, איש משרד החוץ, שמסיים את תפקידו.

כזכור, לפני מספר חודשים החליט ראש הממשלה נתניהו למנות את דיין לשגריר ישראל בברזיל, אך בעקבות מחאות של אנשי שמאל קיצוניים בקרב בכירים בברזיל עקב כך שדיין מתגורר בהתנחלות - נמנע מינויו לתפקיד.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הגיבה למינוי דיין: "ברכות למינויו של דני דיין לקונסול כללי בניו יורק. מינויו של דני לאחד היעדים האסטרטגיים בארה"ב הוא אמירה חשובה לעולם- מדינת ישראל תתברך בנציג ראוי שגר בהתיישבות ביהודה ושומרון ויישא מסר חשוב לפיו ממשלת ישראל עומדת מאחורי דני כנציג נאמן וראוי של המדינה".

שר החינוך נפתלי בנט בירך את דני דיין: ״מדינת ישראל ראויה להיות מיוצגת על ידי אדם במידותיו של דני דיין, שציונות, יושר וכישורים רבים מאפיינים אותו״. השר בנט איחל לדיין הצלחה בתפקיד החדש.

חה"כ נאוה בוקר מסרה: "אני מברכת את רה"מ על מינויו של דני דיין. מדובר באדם ראוי, המסביר ומייצג את עמדתנו בעולם בצורה מעולה, עמדה מדינית פטריוטית, המבוססת על זכותנו בארץ הזו".
דני דיין נאוה בוקר התנחלות קונסול שגריר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד