י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נתניהו: "אמצא דרך להוציא את הגז"

ראש הממשלה התייחס גם לפרשת החייל היורה בחברון • מוקדם יותר התבטא שר האוצר כי לא יתן לפגוע במעמדו של בג"ץ

נתניהו. צילום: הדס פרוש - פלאש 90
נתניהו. צילום: הדס פרוש - פלאש 90

סערת ביטול מתווה הגז בבג"צ: שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו משה כחלון התייחס הצהריים (ב) בישיבת סיעת 'כולנו' להתקפות נגד בג"צ בעקבות הפסיקה בנושא מתווה הגז ואמר כי "מתנגד בתוקף להתקפות על בג"צ; לא אאפשר כל פגיעה במעמד בית המשפט העליון".

כחלון הוסיף: "אני מתנגד בתוקף לכל מתקפה על בג"צ. מפלגת כולנו מחוייבת לשמירה על מעמדו של בית המשפט העליון ואף עיגנה את התחייבות זאת בהסכמים הקואליציוניים. כל מי שינסה לפגוע במעמדו של בית המשפט ייתקל בחומה בצורה של מפלגת כולנו".

מוקדם יותר היום התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד להחלטת בג"צ ואמר: "החלטת בג"ץ בעניין מתווה הגז - שגויה. היא פוגעת קשה בכלכלה, פעמיים: ראשית היא מרחיקה את הוצאת הגז ממעמקי הים, שנית אנחנו נתפסים יותר ויותר בעולם כמדינה עם עודף משפטיזציה ועודף רגולציה. מדינה שקשה מאוד לעשות בה עסקים. זה לא ירפה את ידינו, אני אמשיך: בכוונתי למצוא דרכים חוקיות להתגבר על תוצאות ההחלטה השגויה ולהביא את המיליארדים של הגז, יחד עם הגז עצמו, ממעמקי הים לכלכלת ישראל, לביטחון, לרווחה ולהטבת חייהם של כלל אזרחי ישראל".

בנוסף, התייחס ראש הממשלה לנושא החייל שהרג מחבל בחברון, ואמר: "כמוכם שמעתי את הדברים של אביו של החייל. אני חייב להגיד שכאבא לחייל הדברים נגעו ללבי. חיילי צה"ל, הילדים שלנו, עומדים בפני התקפות טרור רצחניות מצד מחבלים שבאים להרוג אותם. הם צריכים לקבל החלטות בזמן אמת, בתנאי שטח, בתנאי לחץ, בתנאי אי וודאות. אני סומך במאה אחוז על צה"ל, על הרמטכ"ל, על הבדיקה. אני סמוך ובטוח שהבדיקה תתחשב בכל הנסיבות שתיארתי, לרבות התנאים המבצעיים. אני בטוח שהבדיקה תהיה מקצועית והוגנת כלפי החייל".
בנימין נתניהו בגץ מתווה הגז ישיבת סיעה פתרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד