י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

RINNAI מבית 'פזגז' - המייבש שיחסוך לכם זמן וכסף!

חסכון גדול בכסף ובזמן בתקופת הניקיונות לפסח: RINNAI מבית 'פזגז' - המייבש שיחסוך לכם זמן וכסף • אינפורמטיבי

RINNAI מבית 'פזגז' - המייבש שיחסוך לכם זמן וכסף!

הניקיונות לפסח בעיצומן. אין בית אשר שואב האבק אינו פועל בו שעות נוספות, וכל דיירי הבית מתגייסים למשימת הניקיון הגדולה. עוד מעט נסב לשולחן ליל הסדר וזה הזמן להאיץ את קצב הנקיונות. אם גם אתם מנצלים את תקופה זו להעלות את בגדי החורף לאחסון, ואתם מחפשים פתרון חסכוני ומהיר לייבוש הבגדים במהירות וביעלות, הצטרפו גם אתם לאלפי המשפחות שעברו להשתמש במייבש הכביסה מתוצרת RINNAI יפן, הפועל באמצעות גז ומשוווק בלעדית על ידי חברת 'פזגז', ותחסכו בכסף ובזמן יקר.

RINNAI: מהיר וחסכוני

צ. לוין עקרת בית מבית שמש: "לפני כשנתיים התקנו בביתנו את מייבש הכביסה RINNAI הפועל באמצעות גז. ב"ה אנחנו משפחה ברוכת ילדים, והמייבש פשוט מציל אותנו במהלך כל השנה ובפרט בתקופת פסח, בה אנו מכבסים את כל בגדי החורף ומעלים אותם לבוידם עד לחורף הבעל"ט. אחרי שימוש יומיומי במשך שנתיים במייבש, שתכולתו 6 ק"ג כביסה יבשה, אפשר לקבוע בוודאות שהוא אכן עושה את העבודה במחצית מהזמן שהכרנו עד כה. ייבוש בגדי ילדים, בגדי כותנה, מגבות ומצעים אורך כ-40 דקות עד 50 דקות בהתאם לעומס הבגדים לעומת ייבוש של 90-120 דקות במייבש חשמלי. גם אם בחרנו בתכנית ייבוש ארוכה יותר ממה שנדרש לסוג הכבסים שהכנסנו, המכשיר הפסיק אוטומטית כשהכבסים היו יבשים, כלומר, הוא מתכנת את עצמו לבד".

מעבר לחיסכון הניכר בזמן ובכסף, יש יתרונות נוספים. הכבסים יוצאים רכים, לא מקומטים, גם בהשוואה לשימוש במייבש מתקדם עם תוכנית אל קמט, וכמעט בלי חשמל סטטי (מה שמאריך את חיי הבגד).

השימוש במכשירים המופעלים בגז נפוץ בכל העולם. הוא בטוח, מתקדם ועומד בתקנים המחמירים ביותר! חייגו כעת כוכבית 9636 ותתחילו לחסוך בזמן וכסף עוד לפני פסח תשע"ז.
מייבש כביסה בגדים חיסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד