ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אם לא תתמידי - איך תצליחי? טור שני של אלישבע במכון כושר

"את יודעת שבקפה הפוך גם עם חלב דל, יש 120 קלוריות?" אישה חמודה שלחה לעברי קריצה • אלישבע חשבה שאחרי השבוע הראשון המוצלח, יבואו הבאים בעקבותיו אך הדבר לא קרה • רוצות לדעת מה הסיבה? ויש גם טיפים להתמדה

אם לא תתמידי - איך תצליחי? טור שני של אלישבע במכון כושר

הגיע הזמן לכושר, מלמלתי לעצמי.
וכן, השבוע הראשון עבר עלי בנעימים. הקפדתי יום יום להגיע למכון הכושר במלון גני ירושלים. פקידת הקבלה כבר למדה לזהות אותי, לחייך. אפילו בפינת הקפה למדו שאני אוהבת קפה הפוך, חלב דל, כפית סוכר אחת.
"את יודעת שבקפה הפוך גם עם חלב דל, יש 120 קלוריות?" אישה חמודה שלחה לעברי קריצה.
"נו, זה בסדר, אני הולכת לשרוף את הקלוריות על מכשיר ההליכה", בישרתי לה בהתרגשות, ומיהרתי לסיים את הקפה עם גרגר הסוכר האחרון.

כבר בסוף השבוע הראשון לפעילות שלי, דיווחתי למדריכת הכושר בהתרגשות, כי אם בתחילת השבוע, נשמתי ונשפתי אחרי חמש דקות, שהרי היום, אחרי שבוע פעילות, נרשם שיפור ניכר בקצב הלב, ואני רק נושמת ונושפת בדקה החמש עשרה.
"נהדר, נפלא, ועכשיו לתרגילי סיבולת", היא חייכה לעברי, ואני כבר חשדתי במצב הסיבולת - שמדובר בסבל בל יתואר.

השבוע הראשון חלף לו, הרגשתי נהדר.
מרגישם נפלא, תחושת רוממות, וגם הגוף מלא אנרגיות, אז למה השבוע השני הגיע, ואנחנו כבר ביום שלישי, וטרם הצלחתי להגיע למכון הכושר?

אבל אל דאגה, זה רק מפני שלא יכולתי להזיז פגישה חשובה ביום ראשון, וביום שני, לבת שלי היתה מסיבת סיום של חוג דרמה, והיא השחקנית הראשית, ונאלצתי לרוץ לקנות לה אביזרים חסרים ו....
תירוצים?

טיפים חשובים שקיבלתי מהמאמנת, שיעזרו לי להתמיד באימוני הכושר הגופני – ומשתפת אתכן
• קבעו יעדים ארוכי טווח – נכון שאירוע משמח כמו בר מצווה או חתונה, יכולים לדרבן אותנו להירשם במכון כושר, רק שעדיף לנו לקבוע יעדים רציניים יותר, כמו, לשמור על הבריאות. הקפידו על רצף של חודש לפחות!

• בחרו בפעילות כושר שאתם מתחברים אליה – יש שמעדיפים לרוץ על מכשיר בחדר הכושר, יש שנהנות להתאמן תוך כדי ריקוד. הנאה מהכושר היא ערובה להתמדה.

• תלמדו לגוון - גם אם את מתאמנת יום יום, כדאי לגוון פעילות, זה חשוב גם לשרירים, וגם לנפש...


• קבעו זמנים מוגדרים לאימון – דאגו לשריין בלוח הזמנים שלכם זמן המוקדש לאימון. נאלצת לשנות? אין בעיה, תשני את הזמן, אם לא תחליטי על זמן קבוע, זה יתמוסס מהר מאד, הרבה יותר מכפי שדמיינת.

מכון כושר ספורט ספורט לנשים התמדה בכושר אלישבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד