כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חידושים במהפכת הדיגיטל של בנק הפועלים

לראשונה, ניתן להעביר כספים באתר הבנק ובאפליקציית ניהול החשבון גם במועד עתידי ועד לסכום של 50 אלף ש"ח

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בנק הפועלים ממשיך להוביל את המהפכה הדיגיטלית בבנקאות ומשיק שני חידושים, שמרחיבים את השימושים בערוצים הדיגיטליים: אפשרות לבצע העברות באתר או באפליקציה עד לסך של 50 אלף שקל, גם במועד עתידי, ויכולת ליצור קשר עם בנקאי באמצעות מייל גם באפליקציה. מעתה ניתן להעביר לצד ג' סכום של עד 50 אלף ש"ח בהעברה אחת וכן לתת הוראה לביצוע ההעברה במועד עתידי. חשבון הלקוח יחויב במועד ביצוע ההעברה בפועל, בכפוף לקיום יתרה מספקת במועד הרלוונטי.

החידוש נועד להקל על לקוחות, שנדרשים לזכור לבצע העברות עתידיות, ולהפחית מהם את העומס הכרוך בניהול משימות ותזכורות. כך, לקוחות שמבקשים לשלם במועד עתידי שכר דירה, תשלום לגן, להעביר כסף ליום הולדת משפחתי או לכל מטרה אחרת – יכולים להזין את פרטי ההעברה והיא תבוצע במועד שנקבע – הכל בקליק, כולל מהאפליקציה.

שכלול נוסף מתבצע, כאמור, בתחום התקשורת שבין הלקוחות לבנק. בנק הפועלים מרחיב את גבולות התקשורת ומאפשר מעתה ללקוח להתכתב עם בנקאי במייל – באתר ובאפליקציה. הלקוח יכול לשאול שאלות לגבי החשבון מתוך האתר והאפליקציה בכל נושא, בשפה חופשית, בקלות, בנוחות ובאופן מאובטח, ולקבל מענה אנושי מבנקאי. היישום מאפשר ליצור קשר עם בנקאי ולשאול שאלות לגבי החשבון מבלי לעמוד בתור ומבלי להמתין בטלפון למענה טלפוני. הפעלת היישום מתבצעת דרך האתר או האפליקציה, לאחר ביצוע הזדהות, והוא ניתן בחינם וללא צורך בהרשמה מראש.

מ. ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים: "שני החידושים האלה הם כלים נוספים, שאנו מעמידים לרשות הלקוחות באתר הבנק ובאפליקציית ניהול החשבון, כדי לשכלל את היכולות שלהם לתכנן את התנהלותם הפיננסית, לתת מענה לצרכי היום-יום שלהם ולאפשר להם ליצור קשר עם הבנק בדרך ובזמן המתאימים להם. העיקרון המנחה אותנו הוא מתן נגישות מרבית למידע ולביצוע פעולות בחשבון, לרבות היכולת להפחית את העומס הכרוך בניהול משימות, ולפנות זמן ותשומת לב לפעילויות אחרות. כלים אלה מצטרפים לכלים רבים שהשקנו ונמשיך להשיק לשימוש הלקוחות".

עדי קפלן, מנהל אגף הפיתוח בבנק הפועלים: "הבנק מייצר באופן קבוע פתרונות המבוססים על יכולות טכנולוגיות חדשות המאפשרים לפתח כלים חדשים ויישומים המעניקים ללקוחות יכולת להתנהל בנוחות ובמהירות בכל מצב. חידושים אלה מתווספים ליכולת, שהשקנו לאחרונה, המאפשרת לראשונה בישראל להיכנס לחשבון באפליקציה בזיהוי קולי בלבד ובלי סיסמה. נמשיך למקסם את השימוש בפלטפורמות השונות, הנפתחות בעולם הדיגיטלי, כדי לאפשר ללקוחות חוויה מיוחדת וחדשנית."
אפליקציה העברת כסף חיוב עתידי בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד