י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

היערכות שיא לקראת 'ועידת דגל'

מושב הפתיחה ב'ועידה הארצית השלישית' של 'דגל התורה' יוקדש לחיזוק והאדרת עולם הישיבות והכוללים

הנהלת דגל התורה. צילום ארכיון
הנהלת דגל התורה. צילום ארכיון

היערכות שיא לקראת ה'ועידה הארצית השלישית' של "דגל התורה" שתתקיים בעוד שבוע במלון ציפורי בכפר בחפץ חיים, ובה ישתתפו כלל נציגי "דגל התורה" ופעיליה ברחבי הארץ, בראשות חברי ועדת הרבנים של התנועה, ראשי ישיבות, וחברי הכנסת של 'דגל'.

חברי הוועדה המארגנת הזמינו את ראשי הישיבות להשתתף בפתח ימי הוועידה, ב"מושב הפתיחה – עולם התורה", שיוקדש לחיזוק והאדרת עולם הישיבות והכוללים, על רבבות עמלי התורה בארה"ק שבזכותם העולם קיים.

מושב הפתיחה יערך ביום שלישי הבעל"ט, כ"ו אדר ב', במעמד גדולי ישראל ויו"ר ועד הישיבות הגאון רבי חיים אהרן קאופמן. למעמד הפתיחה הוזמנו ראשי הכוללים הגדולים בארה"ק הנושאים על שכמם את משא החזקת התורה בדורינו בהכוונתם של גדולי הדור.

בקרב מארגני הוועידה ציינו כי השתתפות ראשי הישיבות, תשמש הכרת הטוב לנציגי התנועה ושלוחי דרבנן העומדים בכל עת על המשמר ותחזק את מאות נציגי ועסקני "דגל התורה" מכל רחבי הארץ משתתפי הועידה.

מהוועדה המארגנת נמסר כי היא משלימה בימים אלה את סבב ההזמנות הרשמי, לקראת ימי הועידה שיתקיימו כאמור בעוד שבוע, בין הימים שלישי עד חמישי, כ"ו-כ"ח אדר ב' תשע"ו, במלון ציפורי בכפר. לימי העיון בוועידה הוזמנו בין השאר, אנשי מקצוע ומרצים בכירים שישתתפו בפאנלים מקצועיים ייחודים שיערכו לבאי הועידה בימי העיון, בנוסף, פועלים צוותים טכניים ללא לאות להביא להצלחתם של ימי הועידה על הצד הטוב ביותר, הצוותים נמצאים בשטח מזה מספר ימים לצורך הכנת המקום לקליטת מאות הנציגים והפעילים ולרווחתם בימי הועידה הן בהיבט הרוחני והן בזה הגשמי.

כאמור, בימים אלה נשלמות ההכנות ובהן הפקת חוברת מיוחדת הכוללת עדויות, תיעוד היסטורי ומסמכים נדירים מימי הבראשית של הקמת "דגל התורה", שתחולק למשתתפי הועידה ומטרתה לבטא את ההמשכיות הרוחניות לצד ההתפתחות המפוארת של התנועה שיסודה בהררי קודש ומנותבת עד היום על ידי גדולי ישראל.
ועידת דגל דגל התורה גדולי ישראל מושב פתיחה חוברת מיוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד