י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"העצורים עם הסכין - לא מהישיבה"

הרב אהרון הבר, מרבני 'פני שמואל', בראיון ל'בחדרי חרדים' על הודעת המשטרה כי נמצאו סכינים אצל בחורים שנעצרו

"העצורים עם הסכין - לא מהישיבה"

הרב אהרון הבר, מרבני ישיבת פני שמואל, מגיב ל'בחדרי חרדים' על הודעת המשטרה כי תפסה סכינים אצל הבחורים העצורים: "אנחנו מקווים שהודעת המשטרה אין בה כדי להשמיץ את בחורי הישיבה".

הרב הבר ממשיך: "מדובר בציבור הכי עדין ושומר חוק שיש. הישיבה ידועה ככזו שלומדים בה הבחורים הכי עדינים שיש. לפי המידע שלנו הדבר לא נכון, וגם אם נעצרו - לא מדובר בבחורים מהישיבה שלנו, יש פה המון אנשים שלא קשורים לישיבה".



הרב הבר מספר כי "הישיבה עברה התפתחות מאוד משמעותית בשנים האחרונות. ככל שהנהלת הישיבה ניסתה למצוא פיתרונות - הנהלת העירייה לא שיתפה פעולה כדי לספק פיתרון. ומתוך אילוץ הישיבה הרחיבה את עצמה תוך כדי הליך הסדרה.

"לפני חודשיים נערכו פניות מסודרות והן עברו את הועדה המחוזית לקראת אישור של התב"ע בחודשיים הקרובים. משום מה. בצורה תמוהה בירושלים של היום מתעקשים עם ישיבה על סעיפים יבשים באכזריות ולא מאפשרים להמשיך את תהליך ההסדרה בחודשים הקרובים. זה דבר שמעורר המון תהיות על הנהלת העירייה והגורמים הפוליטים".

לסיום, הוא מוסיף: "אנחנו דורשים להיות הגיוניים, שישיבה שמתרחבת נדרשה הבנה ושיתוף פעולה ולא התנכלויות בזמן שברחבי העיר יש אלפי מבנים לא חוקים".
הרב הבר סכינים בחורי ישיבה פני שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד