ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מיני סערה: טיבי התנצל על דבריו נגד הראשל"צ

אחרי הדברים החמורים שאמר אתמול, ובעקבות ההבהרה שהוציא הגר"י יוסף - התנצל ח"כ אחמד טיבי במליאת הכנסת

טיבי ודרעי. צילום: פלאש 90
טיבי ודרעי. צילום: פלאש 90

מתנצל: לאחר דברי החוצפה של ח"כ אחמד טיבי נגד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ובנו הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף - התנצל טיבי היום (ג) במליאת הכנסת ואמר כי "אין הכוונה לפגוע".

טיבי פתח את דבריו ואמר כי "לפני מספר ימים נשמעו דברים קשים מצד הרב הראשי, הרב יוסף. הדברים פגעו בציבור שלם, בנו, בעם שלם, לגבי העובדה שהגויים לא צריכים להישאר בארץ, הם צריכים להיות מגורשים לסעודיה, צריכים לשרת את עם ישראל, גם לגבי דברים על הוצאה להורג.

"אתמול אמרתי דברים נוקבים וקשים על הדברים האלה. היום יצאה הבהרה רשמית מלשכתו של הרב, הבהרה ראויה, נכונה, וטוב שהיא יצאה. אני רוחש כבוד לאנשי דת באשר הם, גם לאנשי דת יהודים, ערבים. כולנו מחויבים באיפוק, לרבות אנשי דת, בדברי חכמה וקירוב ופיוס ולא דברים מפרידים. אני מקווה שההודעה שיצאה היום מלשכת הרב תהיה התווייה של דרך של פיוס, בדיוק כמו שכתוב במכתב.



"שוחח איתי סגן השר איציק כהן היום, ואמר שהוא וחבריו לא רוו נחת מהביקורת שלי אתמול, כאן, אז אני רוצה לומר לסגן השר שאני רוחש לו, להם, הרבה כבוד, למרות חילוקי הדעות. אין הכוונה לפגוע, אלא הכוונה להביע ביקורת על פגיעה קשה בעם שלם, בציבור שלם, בבני אדם באשר הם בני אדם. אני מקבל את ההבהרה של דברי הרב, ואני מקווה שכל הדברים מסביב להצהרות האלה יימחקו ונתחיל, אולי, בדרך חדשה".

כזכור, אמש תקף טיבי את הרבנים ואמר: "הרב הראשי יוסף הוא הבן של עובדיה יוסף, שגם לו היו התבטאויות דומות. אני רופא, אדוני היושב-ראש, ועל המחלה הגנטית הזאת לא שמעתי. האם השיגעון הזה עובר בתורשה ומה ה-DNA של המשפחה הזאת, לא יודע, של הקבוצה הזאת, DNA של שנאה".
אחמד טיבי ראשון לציון התנצלות הרב עובדיה פגיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד