י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ח"כ לייזר מוזס נגד נשות הכותל

ח"כ לייזר מוזס תוקף את כוונת נשות הכותל קיים טקס 'ברכת כוהנות': "הרפורמים הוציאו בעבר מסידוריהם את ברכת ציון וירושלים"

מוזס. צילום: פלאש90
מוזס. צילום: פלאש90

בנאום חריף וסוער, שלווה בהפרעות רבות וקריאות ביניים קולניות של חברות כנסת, תקף. הערב (ג) ח"כ מנחם אליעזר מוזס את נשות הכותל ואת כוונתן להגיע בעצם ימי חג הפסח לקיים טקס ברחבת הכותל.

ח"כ מוזס דרש כי הן תרפנה מן הכותל ותפסקנה עם טקסיהן. "אנו קרבים לחג הפסח", אמר, "זה זמן חירותנו הבא עלינו לטובה, בו מתכנסות משפחות משפחות בצוותא לשולחן הסדר. הסדר נקרא כך משום שכל עם ישראל עורך על משפחותיו את הסדר ובאותו הזמן. הרי לא יעלה על הדעת שמישהו יחליט לערוך את הסדר לילה קודם או אחר כך. אך מה רב הצער כאשר קבוצה הזויה, הקוראת לעצמה נשות (מחללות) הכותל, החליטה לקיים בצרמוניה הזויה, "טקס ברכת כוהנות" דווקא בחול המועד פסח, כשאלפי יהודים עולים לשפוך ליבם ולהתפלל ותחזינה עיננו.

"מה הקשר שלכם למקום זה, מה קורה לכם? בזמן הזה כשעם ישראל מגיע לבכות את אורך הגלות. אתם באות לשם. זייפניות! לכו לטמפל! עזבו את הכותל! הרי הרפורמים הוציאו מסידוריהם לפני 80 שנה את ברכת ציון וירושלים. מה לכן ולכותל?"

מוזס סיפר כי אחד ממפקדי המשטרה הבכירים, אמר לו כי כוחות הביטחון עסוקים במשימות אבטחה כבדות משקל, הם מחוייבים לשמור על בטחונם של רבבות מתפללים, ומעסיקים אותם במלחמות היהודים ובשמירה על קומץ נשים. "אני מבקש מכל מי שיכול לעשות ולהשפיע למנוע את המלחמות האלה. הרפו מהמקום הזה!".

לייזר מוזס רפורמים נשות הכותל כנסת אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד