י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המשטרה פתחה בבדיקה בענינים הקשורים לשר דרעי

היועץ המשפטי לממשלה הורה לפתוח בבדיקת פרשה שבמרכזה עומד שר הפנים אריה דרעי • לא נפתחה חקירה פלילית • דרעי: "‏דרשתי להסיר את צו איסור הפרסום, אני עומד לרשות כל גורמי החקירה ואענה על כל שאלה שאדרש"

השר דרעי, צילום: פלאש90
השר דרעי, צילום: פלאש90

הותר לפרסום הלילה (ד) באישור היועץ המשפטי לממשלה נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים לשר אריה דרעי. הודגש כי בשלב זה לא נפתחה חקירה פלילית.

יו"ר ש"ס השר דרעי הגיב בטוויטר: "‏פניתי הערב ליועמ"ש ודרשתי להסיר את צו איסור הפרסום ככל שהוא נוגע אלי. הודעתי כי אני עומד לרשות כל גורמי החקירה ואענה על כל שאלה שאדרש".

סערה פרצה הערב, לאחר שעמית סגל מערוץ 2 פרסם כי המשטרה בודקת פרשת שחיתות גדולה בה מעורב לפי החשד אישיות פוליטית בכירה. עתה מתברר כי סגל התכווין בדבריו לשר דרעי.

סגל המשיך וצייץ בטוויטר כי "כשפנינו כבר אתמול לפוליטיקאי הבכיר - והעיתוי חשוב - הוא אמר שאינו מכיר פרשה כזו המערבת אותו".

יועץ התקשורת של שר הפנים אריה דרעי, ברק סרי, אמר היום בראיון לגל"צ: "זו לא חקירה אלא רק בדיקה. אני מציע לכולנו להמתין.

"אין לנו שמץ של מושג, זו הפתעה גמורה,היו כבר טענות שנבדקו ונחקרו על ידי תחקירנים כמעט בכל כלי התקשורת. ישבתי אתמול עם דרעי והוא נראה שליו. הוא מוכן להיחקר ולהיבדק ולענות לכל שאלה. אפשר להגיד הרבה דברים עליו, אבל טיפש הוא לא. דרעי זהיר, יודע שהוא תחת זכוכית מגדלת, ושיש כאלה שהיו שמחים לראות אותו נופל".
השר דרעי היועץ המשפטי שר הפנים משטרה יאח"ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד