כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הצעד האמיץ של דרעי

דרעי יצא לקרב בפנים חשופות • הודעתו האמיצה מערערת את הכותרות המדממות, המדמות כבר שחיתות ודאית ובדוקה

הצעד האמיץ של דרעי

פרסום שמו של דרעי לצד פרשות פליליות, מדליק מיד את כל המוזות. התותחים הרועמים כבר מרמזים - "אמרנו לכם" שמי שכבר ישב בכלא, לא יכול לחזור לפוליטיקה. ובכך, חורצות דין הלכה למעשה, בטרם ידוע האם יש דברים בגו.

אי אפשר לחשוד בתמימות או להתעלם מהעובדה, כי מי שהפיץ את צו בית המשפט, מאתמול, יום שלישי 11:15 לפני הצהרים, בחר לעשות זאת רק רגע אחרי חשיפת הפרשה בידי עמית סגל בחדשות ערוץ 2.

הצו, בשונה מצווי איסור פרסום אחרים, כלל את שמו של דרעי - שהיה אסור אז בפרסום. הצו לא הופץ בטרם חשיפת הפרשה, וזאת אפשר להעריך, כדי לתת לפרשיה לדלוף. רק אחרי הפרסום, הופץ הצו, כאמור עם השם.

דרעי, שלפי הודעתו בטויטר הוא זה שביקש מהיועמ"ש לחשוף את שמו, ובית המשפט אישר זאת בשעה חריגה, עשר דקות אחר חצות הלילה, נקט בצעד חכם ואמיץ.

שתי העובדות לעיל, על הפצת הצו הכולל את שמו, וזאת רק אחרי החשיפה, יחד עם הידיעה שהמסמך עצמו עבר כבר אלפי קבוצות ווטסאפ, הביאו לעובדה ברורה אחת; על אף הצא"פ, לא יהיה אדם אחד שלא ידע שמדובר בדרעי.

נסיון העבר בפרשיות דומות מגלה, שצא"פ שאינו רלוונטי, רק מייצר חרושת של שמועות ובדיות, דמיונות ופינטוזים שאין בינם למציאות כלום. כך למשל בכמה איזכורים, יש מי שכבר הציע לאלי ישי שמפניות, טירוף.

דרעי שלא נחקר עדיין, הבין שאצל "אוהביו" הוא לא זכאי למעט החפות שאמור היה להעניק לו הצו. (הרי לכך הוא נועד, שכן הדברים עומדים רק בשלב הבדיקה), לכן יצא לקרב בפנים חשופות.

למעשה הודעתו אמיצה, שכן היא משדרת בטחון בחפות ונכונות לכל שאלה. בכך מערער דרעי את הכותרות המדממות, המדמות כבר שחיתות ודאית ובדוקה.

אם תסתיים הפרשה בענות חלושה, ולכך יש כמה הערכות בקרב כתבים שציינו כי בדקו את הפרשה בעבר - יצא מעז מתוק. שוב ניסו המוזות להדביק תווית מהירה ואכזרית של פלילים, ונכשלו. את אוהבי דרעי זה רק יחזק.
אריה דרעי חשוד חקירה משטרת ישראל היועהמ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד