כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אריה דרעי בהתייחסות ראשונה לפרשה: "ביקשתי לזרז את התהליך"

שר הפנים אריה דרעי בהתייחסות ראשונה לפרשה בה הינו מעורב: "בקשתי היא לזרז ולעשות מה שיותר מהר כדי להסיר את הספקות, אני וכל מי שקשור אליי מוכנים לענות, לעזור, לתת להם לעשות את עבודתם - אני ממשיך לעבוד"

שר הפנים ברמדה היום. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שר הפנים ברמדה היום. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"ביקשתי לזרז את תהליך הבדיקה", כך שר הפנים אריה דרעי בהתייחסות ראשונה לפרשה המטלטלת בימים אלה את המערכת הפוליטית. את ההודה מסר הבוקר (ד), בכנס קב"טים במלון רמדה בירושלים.

דרעי אמר כי הוא שמח על התנהלותו של היועץ המשפטי לממשלה, וביקש לפעול כמה שיותר מהר כדי לבצע את הבדיקה בעניינו. "בקשתי היא לזרז ולעשות מה שיותר מהר כדי להסיר את הספקות, אני וכל מי שקשור אליי מוכנים לענות, לעזור, לתת להם לעשות את עבודתם - רק קצת ללחוץ על הגז כדי שנוכל לעשות את זה יותר מהר. אני ממשיך לעבוד כרגע וממשיך בעבודה". השר הוסיף כי "הפרסום "הפתיע אותי לגמרי".


דרעי בנאומו הבוקר

הותר לפרסום באישור היועץ המשפטי לממשלה כי נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים לשר אריה דרעי. הודגש כי בשלב זה לא נפתחה חקירה פלילית.

הסערה פרצה לאחר שעמית סגל מערוץ 2 פרסם כי המשטרה בודקת פרשת שחיתות גדולה בה מעורב לפי החשד אישיות פוליטית בכירה. סגל המשיך וצייץ בטוויטר כי "כשפנינו כבר אתמול לפוליטיקאי הבכיר - והעיתוי חשוב - הוא אמר שאינו מכיר פרשה כזו המערבת אותו".

יועץ התקשורת של שר הפנים אריה דרעי, ברק סרי, אמר היום בראיון לגל"צ: "זו לא חקירה אלא רק בדיקה. אני מציע לכולנו להמתין.

"אין לנו שמץ של מושג, זו הפתעה גמורה,היו כבר טענות שנבדקו ונחקרו על ידי תחקירנים כמעט בכל כלי התקשורת. ישבתי אתמול עם דרעי והוא נראה שליו. הוא מוכן להיחקר ולהיבדק ולענות לכל שאלה. אפשר להגיד הרבה דברים עליו, אבל טיפש הוא לא. דרעי זהיר, יודע שהוא תחת זכוכית מגדלת, ושיש כאלה שהיו שמחים לראות אותו נופל".

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90










אריה דעי שר הפנים פרשת שחיתות היועהמ משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד