ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הרכבת האווירית לליזענסק יצאה לדרך

לקראת יום ההילולא - אלפי חסידים, בראשם אדמו"רים ומקובלים, המריאו לציון של רבי אלימלך זיע"א

חסידים בציון בליזענסק, צילום ארכיון
חסידים בציון בליזענסק, צילום ארכיון

לקראת יומא דהילולא של הרה"ק בעל 'נועם אלימלך' מליזענסק זי"ע החל הערב - רכבת אווירית החלה אמש (ד') בהטסת אלפים להשתטח על הציון בליזענסק.

אלפי חסידים אמורים להגיע לעיירה ליזענסק במשך היום ומחר בטיסות ישירות מהארץ, וכן מארצות אירופה וארה"ב. עשרות מתנדבי ועסקני הכנסת אורחים ליזענסק "אורחות שמעון" על שם האדמו"ר מלעלוב זצ"ל ומיסודו של הרב שמחה קרקובסקי, עובדים מסביב לשעון במשנה מרץ לארגון אירועי ההילולא ולאירוח המוני החסידים.

הצוות הנרחב של הפעילים והעסקנים הרבים שיצא לליזענסק מיד לאחר פורים, החל מיד עם הגיעו למקום בפעילות ענפה לארגן את אירועי ההילולא, בסידור חדרי האירוח, המטבחים וחדרי האוכל, הקמת אוהלי הלינה הענקיים, יחד עם עבודת הכשרה של המאפיה המקומית לצורך אפיית עשרות אלפי ככרות הלחם והחלות בכשרות מהודרת עבור ציבור העולים לציון.

גם אדמו"רים יצאו למקום - ביניהם האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא, שיצא יחד עם 200 מחסידיו ומעריציו במטוס היישר לפולין יחד עם הבעל מנגן ר' משה צבי וינטרוב. בנוסף נסעו האדמו"רים מרחמסטריווקא, נדבורנה, גאב"ד מאקאווא ועוד. אמש גם הגיע האדמו"ר מפשווערסק יחד עם קבוצה ממקורביו.

בסוכנויות הנסיעות מציינים כי למרות השנה שני חודשי אדר, הביקוש לטיסות לליזענסק היה גדול מהמצופה, והם עמלו כל העת לארגן עוד ועוד מקומות טיסה עבור ההמונים המבקשים להשתטח על הציון.
ליזענסק הילולא רכבת אוירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד