י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יו"ר 'המחנה הציוני' הרצוג חשוד בעבירה על החוק במהלך הפריימריז

אמש נחשף כי היועץ המשפטי הורה לפתוח בבדיקה בעניינו של השר דרעי - כעת נחשף שמו של פוליטיקאי נוסף החשוד בפלילים: יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר 'המחנה הציוני' • בעבר נחקר הרצוג באזהרה בפרשת העמותות של אהוד ברק

יו"ר 'המחנה הציוני' הרצוג חשוד בעבירה על החוק במהלך הפריימריז
פלאש 90

נחשף שמו הפוליטיקאי השני שנבדק כל ידי רשויות החוק - יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, שנבדק בימים אלו על ידי המשטרה בחשד לפלילים בנושא הפריימריז מול שלי יחימוביץ בשנת 2013.

המידע נחשף הערב בערוץ 2. כזכור, אמש, לאחר שנחשף כי השר אריה דרעי נמצא בבדיקה על ידי רשויות החוק בחשד לשחיתות, חשף הארץ כי קיימת בדיקה נוספת על פוליטיקאי בכיר. כאמור, הערב נחשף כי מדובר ביו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג.

ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג התייחס לבדיקת היועמ"ש ואמר - "אני מברך על הבדיקה שנעשית על פי הודעת היועץ המשפטי. מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז.

"אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד. אשתף פעולה באופן מלא עם כל שאתבקש על מנת שהנושא יתברר בהקדם".

יצוין כי בעבר נחקר הרצוג תחת אזהרה, בפרשת העמותות של אהוד ברק. הרצוג בחר לשתוק בחקירה ולא לשתף פעולה עם החוקרים, מה שהוביל בסופו של דבר לאי הגשת כתב אישום נגד המעורבים. עד היום נמתחת ביקורת ציבורית על הרצוג בגלל בחירתו לשתוק בחקירה, המעלה תמיהות בקשר לחפותו.

מ‏לשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נמסר, כי הם מאשרים שבאישור היועץ נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים להתנהלות יו״ר האופוזיציה בפריימריז האחרונים במפלגה. בשלב זה לא נפתחה חקירה.

העיתונאי יואב קרקובסקי ברשת ב' חשף בהרחבה כי החשדות נגד הרצוג הן שקיבל סיוע מחברה כלשהי שלא כדין במהלך הפריימריז ועבר על חוק מימון מפלגות.
הרצוג היועץ המשפטי פוליטיקאי חשוד בפלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד