ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בניזרי מאשים: "לחקור את ההדלפה בפרשת דרעי"

השר לשעבר משוכנע בראיון ל'בחדרי חרדים' שיש רדיפה מגמתית נגד אריה דרעי: "סיכוי קלוש שלא ייחקר. היו כל מיני הלשנות בציבור שלנו"

בניזרי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
בניזרי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

השר לשעבר שלמה בניזרי בראיון סוער ל'בחדרי חרדים' מגיב על הבדיקה שנערכת בעניינו של השר אריה דרעי, תוקף בחריפות את הדלפת הבדיקה של המשטרה לתקשורת ואומר כי "שוטר או חוקר הדליף את דבר הבדיקה ומישהו צריך לתת על כך את הדין". לדבריו, "יש פה מגמתיות נגד דרעי. אני קורא ליועץ המשפטי לחקור את ההדלפה".

לדברי בניזרי, "אני לא מופתע. ברגע שדרעי הלך למשרד הפנים ידעתי שהם לא יעברו על כך בשתיקה. עצם החזרה שלו לפוליטיקה אחרי שהם סילקו אותו לפני 25 שנה ועוד לחזור למשרד הפנים - מבחינתם זו הייתה התרסה, והיו עוד כל מיני הלשנות בציבור שלנו שנתנו דלק. אני לא מופתע, לא שאני חושד בדרעי אלא להיפך. אני חושב שהוא מתנהג בשיא הזהירות. אני לא מופתע כשפתחו בחקירה כאן על מישהו שסימנו אותו, יש לו סיכוי קלוש לא להיחקר".

אתה אומר שפתחו בחקירה בגלל שסימנו אותו?

"אין לי ספק בכך. דרעי הרגיז את המשטרה כשנכנס למשרד הפנים ולהם יש כלים לטפל בו".

אם אריה דרעי היה שואל אותך מה לעשות היום?

"מה שעשה עד עכשיו זה בסדר. שביקש להסיר את הצו איסור פרסום ושנתן היום הצהרה שהוא מעוניין להיחקר ולא לדבר יותר מידי ועד יום ראשון אנשים כבר ישכחו מזה".

זה שהשופט כתב את שמו של דרעי בצו איסור פרסום זה כדי לפגוע בו?

"משהו פה מסריח בסיפור של הצו איסור פרסום. איך חמש דקות אחרי שעמית סגל מדווח - הצו איסור פרסום מופיע בכל הווטסאפים? אני קורא דרך בחדרי חרדים ליועץ המשפטי לממשלה לחקור את הפשע של ההדלפה של החקירה לתקשורת. הרי מי שהדליף את זה זה או שוטר או חוקר, הרי זה לא היה בידיים של אף אחד. מישהו צריך לשלם על כך את הדין. יש פה מגמתיות נגד דרעי. אם אוספים חומרים על דרעי איך הדבר יצא החוצה? ברגע שיצא מישהו סינדל אותו".
בניזרי אריה דרעי חקירה רדיפה מערכת המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד