י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

51 ק"מ לליטר: טויוטה חושפת משפחתית חדשה וחסכונית

הצצה ראשונה למשפחתית החדשה והמתקדמת ביותר של טויוטה אי-פעם, שנחשפה השבוע ומציגה עיצוב חדשני, רשימת אבזור מרשימה ונתוני צריכת דלק דמיוניים ממש

  • כ' אדר ב' התשע"ו
51 ק"מ לליטר: טויוטה חושפת משפחתית חדשה וחסכונית
יחצ

טויוטה שמרה את הקלף ההיברידי החזק ביותר שלה לתערוכת ניו-יורק בדמות הפריוס פריים 2017 עם צריכת דלק דמיונית של 51 ק"מ לליטר. מדובר בנתון כפול מהפריוס הרגילה שהוצגה לא מכבר על גבי הפלטפורמה החדשה של טויוטה.

יחידת הכוח של המכונית כוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים שפועל יחד עם מנוע חשמלי ומערך סוללות חזק במיוחד בהספק של קרוב ל-9 קילווואט שעה. המכונית יכולה לנוע בכוח חשמלי בלבד לטווח של 35 ק"מ במהירות מרבית של 135 קמ"ש כך נסיעה למקום עבודה וסידורים עירוניים יכולים להרחיק אתכם מתחנות דלק לגמרי בהתחשב כי הטעינה מתבצעת במהלך הנסיעה עצמה.

המכונית אמנם מיועדת לחמישה נוסעים ויש לה גם תא מטען מרווח אך קח בחשבון כי מערך הסוללות הגדול שלה הפך לכבד יותר ומכאן שהתנהגות הכביש עשויה להיות שונה מהפריוס הרגילה.

רשימת האבזור של הפריוס פריים כוללת מסך מגע רחב בגודל 11 וחצי אינץ' ותאורת לד בפנסים הקדמיים כסטנדרט, מערכת בטיחות הכוללת זיהוי הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית כאופציה בתוספת תשלום.
טויוטה רכב משפחתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד