כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ישיבע בוחר, ב-HATBOX כבר ביקרת?

רשת ההלבשה האמריקאית כובשת את הריכוזים החרדים בישראל • 'בחדרי חרדים' יצא להצטייד בכובע, חליפה וכל השאר

ישיבע בוחר, ב-HATBOX כבר ביקרת?

לקראת פסח, מגיע הזמן לרענן את המלתחה הגברית - כובע, חליפה, נעליים וחולצות לחג, והמהדרין רוכשים גם חפתים, חגורה ועוד כהנה וכהנה. השאלה הקבועה שמתעוררת בכל שנה מחדש היא איפה? היכן ניתן להשיג במחיר הגיוני מוצרים איכותיים של מותג מוכר.

השנה השאלה הזו הפכה מיותרת, עם הגעתה לישראל של רשת ההלבשה החרדית הבינלאומית HATBOX שמחזיקה כבר חודשים אחדים סניף משגשג ברחוב ירמיהו 68 בירושלים, ואשר אליו הצטרף בשבוע האחרון סניף נוסף ברחוב רבי עקיבא 57 בבני ברק שיפעל למשך חודש עד פסח עבור תושבי גוש דן.

בחנות ענק המתפרשת על פני כ-400 מטרים, קיימת תצוגה נדירה של 3000 חליפות, המציעות מרחב בחירה אינסופי של דגמים, גדלים ועיצובים. תאי מדידה נוחים ופרקטיים, שירות מסור ואדיב ואווירה רגועה ונוחה לרכישה.

מלבד חליפות, תוכלו למצוא בחנות מעילי חורף, בלייזרים, עניבות, נעליים, חפתים, חגורות, סריגים, צעיפים, חולצות, מכנסיים ועוד... כך ניתן לרכז את כל הקניה לחג במקום אחד, מבלי להתפזר למסע קניות מתיש.

החנות מתגאה במיוחד במותג הצרפתי היוקרתי 'פייר קרדן', שרשת HATBAX היא יבואנית בלעדית שלו בישראל, הדבר גורם גם לסלבריטאים רבים להגיע ולרכוש את הקולקציה העדכנית בחנות, כך ניתן למנות בין לקוחות החנות ירושלים את שר הפנים אריה דרעי, בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ועוד.

בקיצור, מהרו להתלבש כמו שצריך, במחיר שווה לכל כיס ובטעם טוב עם HATBOX.













HATBOX פייר קרדן כובעים וחליפות הלבשה לגברים ירושלים ובני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד