כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רעידת אדמה בבנק הפועלים: המנכ"ל ציון קינן התפטר

קינן הודיע על התפטרות בתום שישה חדשים מהיום ולאחר 38 שנות עבודה • קינן: "השארתי בנק חסון, המוביל במערכת הבנקאות בישראל. אמשיך לסייע לבנק הפועלים גם בעתיד בכל נושא ועניין שאליו אתבקש"

ציון קינן, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
ציון קינן, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

רעידת אדמה בבנק הפועלים: המנכ"ל ציון קינן הודיע על התפטרות בתום שישה חדשים מהיום. קינן אמר, כי החליט לפרוש מהבנק לאחר 38 שנות עבודה ויותר משבע שנים של כהונה כמנכ"ל הבנק, ולאחר שהבנק אימץ תכנית אסטרטגית לשנים הבאות וביצע את השינויים הארגוניים הדרושים כדי להביא להצלחתה.

קינן ציין, כי הוא משאיר בנק חסון שהנו המוביל במערכת הבנקאות בישראל והביע את בטחונו, כי בנק הפועלים ימשיך לשגשג ולהוביל גם בעתיד. הוא הוסיף ואמר, כי ימשיך לסייע לבנק הפועלים גם בעתיד בכל נושא ועניין שאליו יתבקש.

קינן הודה לבעלת השליטה בבנק ולחברי הדירקטוריון בראשות יאיר סרוסי על האמון ושיתוף הפעולה ולחברי הנהלת הבנק, המנהלים וכל העובדות והעובדים בבנק על העבודה המשותפת והמוצלחת במשך שנים רבות.

סרוסי, יו"ר הדירקטוריון, וחברי הדירקטוריון של הבנק מסרו כי קיבלו את הודעתו של קינן בצער, וציינו את תרומתו החשובה לבנק ואת ההישגים הגדולים של הבנק בהובלתו כמנכ"ל, והביעו תקווה להמשך שיתוף פעולה גם בעתיד.

ציון קינן מקבל את ברכת האדמו"ר מסאדיגורה לפני מספר חודשים


ציון קינן בנק הפועלים מנכ''ל בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד