ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

היועמ"ש יאסור על נתניהו לכהן כשר התקשורת? פילבר מכחיש

מנכ"ל משרד התקשורת הכחיש את הפרסומים כי היועמ"ש יאסור על רה"מ לכהן כשר התקשורת בשל קשריו עם בעלי בזק שאול אלוביץ' • טוען: "האג'נדה של התקשורת לא מסתדרת עם החלטות המשרד"

  • כ"א אדר ב' התשע"ו
נתניהו, צילום: הדס פרוש, פלאש90
נתניהו, צילום: הדס פרוש, פלאש90

מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, התראיין הבוקר (ה') לירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל והכחיש את הפרסומים בתקשורת שלפיהם מסתמן כי היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, יאסור על ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כשר התקשורת, בשל קשריו עם בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ'.

"אני יכול להכחיש בצורה מוחלטת ומלאה", אמר פילבר, "אני יכול לומר בצורה ודאית שכל ההחלטות שמטופלות ומתקבלות בחברת התקשורת מתקבלות בצורה מאוד מקצועית, בעבודה מטה מאוד מסודרת".

לדברי פילבר, משרד התקשורת הוא גוף שעובד מול שוק פתוח, כשכולם יודעים הכול: "כל החלטה שלי או של כל פקיד אחר במשרד עוברת אין-סוף בדיקות של יועצים משפטיים וכלכלנים. כל הגופים האחרים בשוק יכולים להביע את דעתם, ואם לא מוצאת חן בעיניהם ההחלטה הם יכולים להגיש בג"ץ, וזה קרה לא מעט בשנה האחרונה".

"הבעיה של התקשורת עם ראש הממשלה היא שהיא החליטה מה היא רוצה לעשות במשרד התקשורת", תקף פילבר, "יש להם בעיה - כבר שנה שלמה אנחנו עושים את הדברים הפוך, וזה לא מסתדר להם עם האג'נדה".

,במסגרת ועדה להסדרת שידורים", הוסיף, "אנחנו רוצים לעשות רפורמה שתפתח את שוק התקשורת לתחרות ותקטין את מעורבות הממשלה. אנחנו הולכים לקבל החלטה דרמתית - לבטל את היכולת של שר התקשורת למנות דירקטורים בחברות החדשות".
ראש הממשלה נתניהו משרד התקשורת היועץ המשפטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד