י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו בדרעי מגיב לחשדות: "אני לא איל נדל"ן"

אריה דרעי לא מתכוון לשתוק בחקירה - מול מצלמות התקשורת, פירט יו"ר ש"ס ושר הפנים את מצבת הנכסים שהוא מחזיק, הזים את השמועות על "היותו איל נדל"ן" ופירט על דירת הנופש של המשפחה בספסופה • צפו בוידאו מטבריה

אריה דרעי אתמול, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אריה דרעי אתמול, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

השר אריה דרעי התייחס היום (ה') שוב להאשמות נגדו, בגינן הורה היועץ המשפטי לממשלה למשטרה לפתוח בבדיקה, ופירט על נכסי הנדל"ן שהוא מחזיק.



בתחילת נאומו בעיר טבריה, 'עקץ' דרעי את הנוכחות הרבה של כלי התקשורת, ואמר כי הוא שמח לראות את ההתעניינות הרבה של התקשורת בערי הפיתוח. מיד אחר כך עבר לספר על נכסיו ועל השמועות על הבדיקה בעניינו, שפרחו בימים האחרונים. לאורך כל נאומו נראה דרעי רגוע ומחוייך, ולא ניכרה עליו סערה אישית יוצאת דופן.

"אתמול בלילה בשעה מאוחרת כשהגעתי הביתה, גיליתי שהפכתי לאיל נדל"ן. הערתי את יפה שכבר ישנה, ואמרתי לה שצריך לבדוק איפה העלילו את זה עלינו? התחלנו לעבור על כל מה שדיווחו בתקשורת, אולי פספסנו משהו".

דרעי המשיך - "אז לכל אלה שרוצים לדעת איפה יש בצפון בדרום בכל מקום בארץ, גילינו שיש לנו דירה אחת בה אנחנו גרים למעלה מ-25 שנה, ובה גרים ילדינו, שרובם כבר יצאו מהבית ברוך השם, ועליה אנחנו עדיין משלמים משכנתא מידי חודש".

בנוגע לשמועות על דירת הנופש של המשפחה בספסופה, התייחס דרעי לכך שהמשפחה כולה "מאד אוהבת את הגליל", ועל כן המשפחה החליטה לבנות לעצמה דירת נופש ביישוב הסמוך לגבול הלבנוני, בבנייתה השתתפו כל המשפחה "בסיוע אמא שלי ואח שלי", סיים דרעי.
אריה דרעי ספסופה חשדות לפלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד