י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

היועץ המשפטי הורה לפתוח בחקירה פלילית נגד השר אריה דרעי

לאחר הליך הבדיקה עליו הורה מנדלבליט - כעת מגיעה החקירה: היועץ המשפטי לממשלה פתח בחקירה פלילית נגד שר הפנים ויו"ר ש"ס • מוקדם יותר הערב התייחס דרעי לחשדות נגדו, פירט את נכסי הנדל"ן שברשותו וסיפר על הבית בספסופה

אריה דרעי, צילום: פלאש90
אריה דרעי, צילום: פלאש90

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה הערב (ה') על חקירה פלילית נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, וזאת בהמשך לבדיקה שקיימה המשטרה בענייניו.

ההחלטה התקבלה בתום ישיבה שקיים היועץ המשפטי בהשתתפות גורמים בפרקליטות ובמשטרה. דרעי התייחס להחלטה ואמר כי מרגע פרסום הבדיקה כי הוא מוכן מידית לענות לכל שאלה שיתבקש. דרעי אמר כי הוא "ישתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק והוא משוכנע שתשובותיו יבהירו כי פעל ללא דופי".

מהפרקליטות נמסר - "נבקש לעדכן כי בסיום ישיבה שהתקיימה היום בפני היועץ המשפטי לממשלה בעניין הבדיקה הנוגעת לשר דרעי ואחרים, בהשתתפות כלל הגורמים הנוגעים בדבר, החליט היועץ המשפטי לממשלה לעבור מהליך של בדיקה לחקירה פלילית".

יש לציין כי החשדות נגד השר וכן פרטי החקירה עדיין מצויים תחת צו איסור פרסום בשלב זה.

התנועה למען איכות השלטון בישראל פנתה לראש הממשלה בקריאה להוציא לאלתר את אריה דרעי לחופשה וזאת כדבריה "כדי לשמור על מעט אמון ציבור שנותר במערכת הפוליטית".

מוקדם יותר הערב התייחס השר דרעי בטבריה לחקירה נגדו, ופירט על הנכסים אותם הוא מחזיק. "לכל אלה שרוצים לדעת איפה יש בצפון בדרום בכל מקום בארץ, גילינו שיש לנו דירה אחת בה אנחנו גרים למעלה מ-25 שנה, ובה גרים ילדינו, שרובם כבר יצאו מהבית ברוך השם, ועליה אנחנו עדיין משלמים משכנתא מידי חודש" אמר דרעי.

בנוגע לשמועות על דירת הנופש של המשפחה בספסופה, התייחס דרעי לכך שהמשפחה כולה "מאד אוהבת את הגליל", ועל כן המשפחה החליטה לבנות לעצמה דירת נופש ביישוב הסמוך לגבול הלבנוני, בבנייתה השתתפו כל המשפחה "בסיוע אמא שלי ואח שלי", סיים דרעי.


דרעי הערב
אריה דרעי היועץ המשפטי חקירה פלילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד