ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כחלון: הגיע הזמן לעשות סדר בקואליציה

שר האוצר משה כחלון מתלונן על הקואליציה: "חברי כנסת מהליכוד עושים שבת לעצמם ולא מגיעים להצבעות"

משה כחלון, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
משה כחלון, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

שר האוצר, יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון התלונן הערב (ה), על הקואליציה בדברים בכנס 'כולנו' במודיעין.

השר אמר כי אם מישהו חושב שתקציב דו-שנתי הוא תעודת ביטוח ליציבות הקואליציה הוא טועה: "הגיע הזמן לעשות סדר ומפלגת כולנו היא הקול השפוי בממשלה שלא נותן לשותפות האחרות להשתולל".

במהלך הכנס מנה השר כחלון את הישגי המפלגה והרפורמות שיצאו לדרך. שר האוצר התייחס ליציבות הממשלה: "מפלגת כולנו היא הדבר הכי יציב בקואליציה. יש בעיות קשות בקואליציה, חברי כנסת מהליכוד עושים שבת לעצמם ולא מגיעים להצבעות, אם מישהו חושב שתקציב דו שנתי הוא ערובה ליציבות הקואליציה הוא טועה.

כחלון אמר: "יש בעיות קשות בקואליציה. אנחנו כבר חודשיים לא מביאים חוקים שנויים במחלוקת כי אין רוב. יש ח"כים מהליכוד שכבר לא מגיעים להצביע חודשיים. מפלגת כולנו היא הרגל הכי יציבה בקואליציה. אנחנו לא רוצים לעזוב את הממשלה אבל הגיע הזמן שהשותפות שלנו יפתרו את הבעיות שלהן. הגיע הזמן לעשות סדר. הבעיות של הקואליציה הן שלהן ולא שלנו. אנחנו הקול השפוי בממשלה שלא נותנים להם להשתולל. מפלגת כולנו היא המפלגה הלאומית, כלכלית, חברתית היחידה במדינת ישראל והיא תרוץ כמפלגה עצמאית גם בבחירות הבאות.

על התקציב אמר: "תקציב זה הדבר הכי חשוב בכלכלה. תוספת לתקציבי רווחה, בריאות ומקומות עבודה ותעסוקה, כל זה אפשר לעשות רק בתקציב. אם לאדם לא יהיה עבודה לא יעזור הורדת יוקר מחייה. המשק הישראלי במצב טוב. משק נמדד בכמה הוא חייב והחוב שלנו אחד הנמוכים בעולם. משק נמדד בגירעון. קיבלתי משר האוצר הקודם גירעון של 3.4% ועכשיו אנחנו בגירעון של 2.6%".
משה כחלון כולנו מפלגה קואליציה כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד