י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צעיר מבני ברק נהרג הבוקר בתאונת דרכים בדרום

פנחס סילוק מבני ברק איבד שליטה עם רכבו, התהפך ונהרג. במשטרה ביקשו לנתחו ביום ראשון, בזק"א נחלצו ומנעו את הלנת המת

רכבו של הצעיר שנהרג. צילום: דוברות מד"א
רכבו של הצעיר שנהרג. צילום: דוברות מד"א

הבוקר (ו') בשעה 6:30 לערך, רכב התהפך בכביש 6 ממחלף קרית גת לכיוון דרום. פנחס סילוק בן 27 מבני ברק שנהג ברכב נפגע אנושות ולפאראמדיקים של מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותו.

מפרטי התאונה עולה כי הנהג שנסע לבד ברכב הפרטי, איבד שליטה והתהפך - מסיבה שטרם ברורה. צוותי זק"א מקריית גת טיפלו בכבוד המת. במשטרת אגף התנועה נפתחה חקירה לבירור הנסיבות.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית בזק"א נחשף למקרה לאחר שבני משפחתו של המנוח פנו אליו, "קצין המשטרה הודיע לנו על האסון, והורה לנו להיות בקשר איתו ביום ראשון בנוגע להלוויה", סיפרו.


הרכב לאחר התאונה. צילום: מד"א

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר מיכאל כי על מנת לשמור על כבוד המת ובשביל לזרז את הקבורה פנה לאותו קצין משטרה, "הסברתי לו שאפשר לעשות הכל היום ולא צריך להמתין ולהלין את המת עד ליום ראשון. הוא ביקש בדיקת CT, למרות שמבחינה משפטית לא צריך, דאגתי שבמכון לרפואה משפטית יישאר איש המקצוע, וכבר עתה נערכת הבדיקה ולאחריה בעז"ה תיערך ההלוויה".

לאחר בדיקת ה-CT, הלוויתו של פנחס (פיני) סילוק, תיערך בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון.

פאראמדיק מד"א רועי חזי שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הרכב היה מעוך לאחר שככל הנראה התהפך מספר פעמים, נהג הרכב, גבר בשנות ה-30 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".


הרכב לאחר התאונה. צילום: מד"א
הרוג בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד