י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ש"ס תשלם 60 אלף שקלים על גניבת שיר

בעקבות שימוש ללא רשות בשיר "פאר הדור" שכתבה רות קוליאן על הרב עובדיה יוסף זצ"ל, תפוצה מייסדת מפלגת הנשים 'ובזכותן' • על הפרק תביעה נוספת בסכום של 2.25 מיליון שקלים

כנס בחירות של ש"ס. צילום: יעקב כהן
כנס בחירות של ש"ס. צילום: יעקב כהן

מפלגת ש"ס תשלם למייסדת מפלגת הנשים החרדיות, 'ובזכותן', רות קוליאן, סכום של 60 אלף שקלים, כך קבע אתמול (ה) בית משפט השלום בפתח תקווה.

הפיצוי לקוליאן מגיע בעקבות שימוש של ש"ס במהלך הבחירות האחרונות לרשויות המקומיות, בשיר "פאר הדור" שכתבה קוליאן על הרב עובדיה יוסף, ללא קבלת רשותה.

מלבד התביעה הזו, בה כאמור זכתה בסכום של 60 אלף שקלים, תובעת קוליאן את ש"ס על שימוש זהה גם במערכת הבחירות הארציות, ובכך גרמו לפגיעה בשמה הטוב. הסכום בתביעה זו עומד על 2.25 מיליון שקלים - אך טרם ניתנה החלטה בנושא.

קוליאן הגיבה להחלטת בית המשפט: "יש חוק, ובית המשפט העמיד היום את מפלגת ש"ס במקום והזכיר לה שבמדינת ישראל חוקים צריך לכבד. האבסורד זועק לשמים. דווקא מפלגה שמדירה נשים ומסרבת לאפשר להן לשמש כנציגות ציבור בכנסת משתמשת בשיר שכתבה אישה, ולא סתם אישה אלא זאת שמנסים למנוע ממנה להיכנס לכנסת. כנראה שש"ס אמנם חושבים שנשים לא ראויות להיות בכנסת, אבל שהן כן מבינות דבר או שניים בפוליטיקה".



מפלגת ש רות קוליאן מפלגת הנשים ובזכותן הפרת זכויות יוצרים הדרת נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד