ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024

ליברמן: "שוחחתי עם דרעי על הפרשה והוא רגוע - עד סוף השנה בחירות"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על פרשת חקירת יו"ר ש"ס: "שוחחתי עם דרעי מספר פעמים והוא רגוע" • "הממשלה לא תורחב - צריך להתרגל לעובדה שעד סוף השנה יתקיימו בחירות"

צלם:מרים אלסטר, פלאש90
צלם:מרים אלסטר, פלאש90

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן התייחס היום (שבת) לפרשת חקירת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ולבדיקה שנערכת ליו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג במהלך שבת תרבות וסיפר כי שוחח עם דרעי פעמיים, כך גם עם הרצוג והוסיף: "מעריך שיתקיימו בחירות עד סוף השנה".

לדברי ליברמן "אין לי מושג על מה החשדות והפרטים. הדבר היחידי שאני יוכל להגיד. שוחחתי עם אריה דרעי גם אתמול וגם שלשום ודיברתי גם עם בוז'י. כל אחד נשמע מאוד רגוע ובטוח בעצמו ואני מאוד מקווה שזה יסתיים ללא כלום בשני המקרים. אני חושב שהמערכת שלנו עייפה מעודף אירועים אשר ברצון היינו מוותרים עליהם. אני לא בקי ואנו ניזונים מהדלפות אז הייתי מציע גם פה לשמור על מידה גדולה של זהירות.

"אני חושב שהסיכוי לממשלה אחדות היום שואף לאפס", הוסיף, "כל הניסיון והדיבורים על הרחבת הממשלה זה להערכתי דיבורים לא רלוונטיים. לכן אנחנו צריכים להתרגל לעובדה שעד סוף שנה יהיו בחירות. שר האוצר אמר רק השבוע כי אי אפשר להמשיך בקואליציה הזאת. ובכלל הניהול של המדינה נראה עקום שלא ראיתי ממזמן. עד סוף השנה נגיע לבחירות חדשות".

יצויין כי ח"כ אביגדור ליברמן נחשד במשך שנים רבות בפרשות שונות, הוא נחקר רבות והתיק בענינו נסגר לפני כשנתיים ללא האשמות.
אריה דרעי יצחק הרצוג אביגדור ליברמן בחירות ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד