כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הרצוג: מי שתקע בנו מסמר הפך אותנו לפטיש

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הגיב על הפרשה בה הינו מעורב: "מנסים להחדיר רעל לתוכנו ולפורר אותנו"

הרצוג. יונתן זינדל, פלאש90
הרצוג. יונתן זינדל, פלאש90

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הגיב הערב (מוצ"ש) בעניין הפרשה הנבדקת בעניינו על ידי המשטרה.

בדף הפייסבוק שלו כתב כי "אסור שרוחות רפאים שמנסות לעשות שימוש ברשויות האכיפה כחלק מקמפיין הבחירות יזהמו אותנו ויכניסו לכאן שיטות פוליטיות נקלות".

לדברי הרצוג "ב-48 השעות האחרונות קורה מה שלא ידענו במפלגה שנים רבות. אני לא מצליח לצלצל חזרה ולענות לאלפי הודעות, פשוט אלפי הודעות של כעס וזעם וזעזוע של חברים ופעילים מכל הארץ, מכל המחנות, מכל הגילים שאינם מוכנים לתת יד לגורמים המנסים להחדיר רעל לתוכנו ולפורר אותנו. אני לא אתן להם להשיג את זה".

הרצוג הוסיף וכתב "צריך שיהיה ברור: זו שעת מבחן לכולנו. בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב וזה כולל אותי, לכן, מצידי שלא תהיה בדיקה אלא שיקראו לי, ואני אגיע עם כל התשובות לכל טענה, לכל עלילה, לכל דבר בלע וזדון. אני יודע שפעלתי ביושר ובנקיון ובדרך הגונה כפי שפעלתי כל חיי".

"להיות מנהיג זה להתמודד גם עם עלילות זדוניות. אנחנו נתמודד יחד, אנחנו נוביל יחד ואנחנו ננצח יחד. מי שניסה לתקוע לנו מסמר, הפך את כולנו לפטיש".

היום גם הגיבה לראשונה שלי יחימוביץ לפרשה ואמרה כי מדובר בסיטואציה מביכה בשבילה. דווקא כיוון שלפחות אחד העניינים הנחקרים, קשור ישירות אליה.

לדברי יחימוביץ בעיתון 'מעריב סופהשבוע', לפעילי מפלגת העבודה "על השבוע המעולה הזה העיבה הודעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כי המשטרה פותחת בבדיקה בעניין יו"ר המפלגה שלנו, יצחק הרצוג. אני מודעת לבדיחות ולפרשנויות כאילו זו המתנה השלישית שקבלתי השבוע.

"גם אם הציוצים האלה משעשעים, זה מאוד, מאוד רחוק מן המציאות. זה היה סיום קשה ומכביד לשבוע נהדר. בטח שמתם לב שלא הגבתי. אתם יודעים שלרוב אני לא מהססת במה שקשור לשלטון החוק, נקיון כפיים ומאבק בשחיתות, ולא עושה הנחות לחברים.

"הפעם זו סיטואציה מביכה בשבילי. דווקא כיוון שלפחות אחד העניינים הנחקרים קשור ישירות אלי – מימון לא חוקי לכאורה של קמפיין הכפשה נגדי בפריימריס 2013. לכן כל מה שאני אומרת תמיד, בעקביות, אם יאמר עכשיו - עשוי להתפרש הפעם כאישי או כפוליטי, ולהיצבע בצבעים זרים ולא עניניים, לכן אחסוך במלים. כמו תמיד, אני פשוט מקווה שהצדק יצא לאור. סומכת, כמו תמיד, על המשטרה, הפרקליטות ועל כל מוסדות שלטון החוק, ומייחלת שהמפלגה שלנו לא תשלם מחיר כבד מדי".

בדיקת המשטרה המדוברת היא על מעשים שנעשו לכאורה במהלך הפרימריז לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013, כאשר הרצוג התמודד מול יחימוביץ' לראשות המפלגה.
הרצוג העבודה משטרה חקירה פלילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד