ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

השר דרעי בהודעה לנציגי ש"ס: "אין לי מושג מה חוקרים"

יו"ר ש"ס שיגר הבוקר הודעה לפעילי ותומכי ש"ס, בה הוא מצהיר כי אין לו מושג אודות מה הוא נחקר, אך "לא נפל דופי בכל פעולותי" • מתנגד לקמפיין "הוא זכאי 2"? השר דרעי קורא לתומכיו - "אני מבקש ודורש מכם, אל תתעסקו בזה"

אריה דרעי, פלאש90
אריה דרעי, פלאש90

שישה ימים מאז פרוץ פרשת דרעי 2 - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הנחקר בחשד לשחיתות, הגיע הבוקר (א') להשתתף בישיבת בממשלה השבועית. השר ביכר שלא להתייחס לפרשה עם כניסתו לישיבה, אך שיגר הודעה לתומכי ש"ס בה הוא שוטח את גרסתו לחקירה אודותיו.

דרעי בפתח ישיבת הממשלה הבוקר

יצויין כי מאז פרסום הפרשה, דרעי מקפיד לשדר 'עסקים כרגיל', משתתף באירועים שתואמו טרם המשבר ואף נאם והתייחס לפרשה.

הבוקר אף שיגר דרעי הודעה לתומכי ש"ס, בה הוא אומר כי "ימים לא פשוטים עוברים עלי ועל משפחתי, ואני יודע שגם לכם קשה, אין לי שום מושג על מה חוקרים, כמוכם אני ניזון מהתקשורת אולי קצת פחות מכם. הודעתי כבר שאשתף פעולה ואענה על כל מה שאתבקש. לא נפל דופי בכל פעולותי".

דרעי מוסיף ואומר כי - "אני ממשיך לעבוד ולסייר כרגיל, וכך אני מבקש ודורש מכם, אל תתעסקו בזה, הניחו למי שזה תפקידו. אנו ממשיכים בתנופה כולנו יחד עם כל מה שהתחלנו, לעזור לחלשים, לחזק את מוסדות החינוך והתרבות שלנו, לפתוח עוד מסגרות חינוך לאוכלוסייה הרחבה, לשמור על צביונה היהודי והערכי של מדינת ישראל, לחזק את הרבנות ובתי הדין. ובעיקר להיות הכתובת לכל פניות הציבור.

"כמובן אני אוחז בנשק של אבותינו והוא להתפלל לפני בורא עולם, ולזכור שאין עוד מלבדו כפשוטו ממש, אין שום כח או רצון בעולם בלתי השם לבדו. אחיי ואהוביי אני מודה לכם על התמיכה והעידוד ובעיקר על הגיבוי, זה לא דבר מובן מאליו, זה כוחה של תנועה תורנית שמקבלת מרות של חכמי ישראל, וזכות מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א , וברכתם ועצתם של מועצת החכמים שליט"א בראשות מרן ראש הישיבה שליטא תעמוד לנו וחפץ השם בידינו יצלח, יום טוב ובשורות טובות".

בישיבת הממשלה הבוקר. צילום: פלאש 90








אריה דרעי פרשת דרעי חקירת דרעי אגרת לפעילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד