י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ממינוס בבנק לעצמאות כלכלית בשעתיים ביום באינטרנט

סיפורו של יעקב, האברך שמרוויח כסף בשעתיים ביום באינטרנט • אינפורמטיבי

צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90

בדיוק שנה עברה מאותו יום גורלי ששינה ליעקב את החיים שלו, בעיקר את הפן הכלכלי. היום, הוא חושף ומספר לראשונה את הסיפור המלא, ומגלה שכל אדם יכול לעשות את זה.

יעקב מבני ברק הוא אברך רגיל, ההבדל היחיד הוא שיעקב יודע לנצל הזדמנויות. בזמן שכל חברי הכולל יושבים לארוחת צהריים ומעבירים את הזמן או נחים, יעקב פותח את המחשב שלו ומרוויח כסף. ולא מעט.

"לא יכולתי להסתכל לאבא שלי בעיניים ולבקש ממנו בגדים חדשים לפסח כשבשלוש השנים האחרונות הוא חיתן שתי בנות וההוצאות הן לא מעטות בכלל", מספר יעקב כששאלנו אותו מה גרם לו להתעניין לראשונה בתחום הכסף מהבית. "לא היה לי מושג באותם ימים שזה מה שאני עומד לעשות, אבל זה היה הרגע שהביא אותי להחלטה: אני אעשה כסף בעצמי ולא אהיה לעול".

חודש לפני פסח שעבר דיברתי עם אבא שלי כמו בכל שנה על ללכת לקנות בגדים לכל המשפחה. ידעתי שהמצב הכספי של ההורים שלי לא בשמיים, ונמאס לי להיות נטל בשבילם ולהסתמך עליהם בשביל כסף. החלטתי שהשנה אני עושה שינוי – השנה אני מתחיל להיות עצמאי והצעד הראשון הוא לקנות את בגדי החג בעצמי.

אבל איך אני עושה את זה? מאיפה אני מביא את הכסף הזה, ועוד תוך חודש...

באחד הימים כשקפצתי לשטיבל דיברתי עם דוד - אחד החברים שלי, והוא סיפר לי שעשה בחודש שעבר 2,500 שקל בלי לצאת מהבית ובלי לעבוד בשום עבודה! הכול מהמחשב תוך כמה שעות ביום.

בהתחלה הייתי סקפטי, אני לא מאמין בשום דבר "קל". אם אתה לא עובד בשביל זה – כנראה שזה לא אמיתי! זה מה שהייתי אומר, וזה מה שעניתי לו. אבל הייתי חייב כסף, פסח התקרב! אז התחלתי לחפש עבודה.

בהרבה מקומות לא קיבלו אותי כי לא היה לי ניסיון או שהם לא היו צריכים עוד עובדים. עד שמצאתי עבודה במאפייה, אבל הייתי צריך לקום כל כך מוקדם שהייתי על סף הירדמות בכל השיעורים בישיבה. אלו לא חיים שהייתי מוכן לחיות...

אז חזרתי לדוד ושאלתי אותו לגבי הדבר הזה שהוא אמר לי באינטרנט. הוא חיבר אותי לכמה סרטונים בחינם לעשות כסף באינטרנט של בחור בשם אדם טל,הוא אמר לי שהוא מספר אחד בארץ בכסף באינטרנט ושאם אני רוצה ללמוד לעשות כסף מהבית אני חייב לצפות בשיעורים האלה! נכנסתי לאינטרנט באותו הלילה והתחלתי לראות את הסרטונים.

לא ישנתי באותו לילה. הייתי המום מכל הידע! מכל הפוטנציאל! מכל ההזדמנות!

בפעם הראשונה בחיים שלי ראיתי סוף סוף את הדרך להיות עצמאי ולהרוויח כסף תוך כדי שאני לומד בישיבה!

בשיעורים של אדם היו הסברים ותרגילים שאומרים מה צריך לעשות כדי להרוויח כסף באינטרנט. כל צהריים מיד אחרי האוכל רצתי הביתה למחשב ועבדתי על העסק החדש שלי, לא בזבזתי רגע! עשיתי את כל המטלות והתרגילים שאדם נתן לי, וכבר באותו החודש הרווחתי 439 שקל!

אני יודע מה אתם חושבים... 439 שקל...זה לא כסף...

אבל! הבנתי שאם בחור צעיר וחסר ניסיון כמוני יכול להשיג מאות שקלים תוך חודש אחד, עליתי פה על משהו מעניין! המשכתי ללמוד מאדם וראיתי עוד שיעורים וסרטונים שלו באינטרנט.

היום, בדיוק שנה מאוחר יותר – חודש לפני פסח, אני כבר מרוויח 4,500-5,000 שקל בכל חודש!
מיותר לציין שהשנה אני אקנה את הבגדים שלי לפסח (: ובנוסף לזה, אני גם יוצא לחופשה בטבריה ביחד עם דוד, ואני בטוח שביחד נעשה אפילו יותר כסף גם בזמן שאנחנו בחופשה!

אני לא מספר לכם את כל זה כדי להגיד לכם שאני מיוחד, אני באמת בסך הכול הקשבתי להדרכה של אדם טל, ואני חושב שכל אדם יכול לעשות את זה. עכשיו זה הזמן לפעול!

קישורים:
לצפייה בשיעורים המלאים של אדם טל לפני שהם יורדים מהאוויר – לחצו כאן
מינוס מציאות כלכלית רווח אינטרנט אברך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד