כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מקלב: "צעדי הייעול בדואר ניכרים היטב בשטח"

ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ אורי מקלב קיימה היום סיור במטה המיון המרכזי של 'דואר ישראל' בתל אביב

מקלב: "צעדי הייעול בדואר ניכרים היטב בשטח"

ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת בראשות ח"כ אורי מקלב קיימה היום (א) סיור במטה המיון המרכזי של 'דואר ישראל' בתל אביב, שם עמדה מקרוב אחר הליכי המיון המתקדמים ויישום הטכנולוגיות החדישות שהוכנסו לאחרונה לשימוש לצורך ייעול וזירוז הליכי המיון. את הסיור ליווה מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין.

מנכ"ל הדואר הציג בפני ח"כ מקלב וצוות הוועדה את מדיניותו החדשה שנועדה להחזיר את אמון הציבור בדואר וציין כי בימים אלו מקים הדואר מרכז לוגיסטי נוסף לייעול מיון החבילות, זאת לצד יישום תפיסות טכנולוגיות חדשניות במרכזי המיון האזורים שמייעלים את עבודת הדואר. "בעזרת העובדים והטכנולוגיה אפשר לקחת את הדואר ובפרק זמן לא ארוך להעביר אותו תהליך של שינוי תרבותי וטכנולוגי", הסביר המנכ"ל.

ח"כ מקלב הודה למנכ"ל הדואר על השינוי הרב שהתחולל בדואר בחודשים האחרונים, כאשר הציבור כולו חש את ההתייעלות הכלכלית והטכנולוגית בדואר, ואמר כי ניכר שדואר ישראל משקיעה משאבים רבים בשירות הלקוחות ועושה הכל כדי להקל עליהם.

בעניין זה ציין ח"כ מקלב את השימוש הטכנולוגי שעושה הדואר בכל הקשור להזמנת תור מראש בנקודות שירות של הדואר, כאשר עד כה ניתן השירות למי שהשתמש ביישום הייעודי של הדואר ויכול היה להגיע לקבל חבילות דואר בסניפים מסוימים ללא תור. לבקשת ח"כ מקלב ציין מנכ"ל הדואר כי השירות יורחב גם עבור הציבור החרדי והזמנת תור בסניפי הדואר תתאפשר גם באמצעות הטלפון בכוכבית 171.

"כמי שמלווה את נושא הדואר במשך שנים ארוכות ונחשף לפניות הציבור הרבות, אכן ניתן לראות את פירות השינויים שדואר ישראל חווה בחודשים האחרונים. נמשיך לעקוב אחר יישום האמצעים הטכנולוגיים והאנושיים לייעול מערך הדואר, על מנת שהשירות יחזור להיות המיטבי ביותר עבור הציבור", סיכם מקלב.
אורי מקלב דואר ישראל התייעלות ביקור ועדת המדע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד