י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

העיתונאית סיון רהב מאיר תנחה את טקס המשואות עם עמוס תמם

עיתונאית חדשות ערוץ 2, סיון רהב מאיר ל'לובי נשי - בחרדי חרדים': "אני מודה על הבחירה. זה ריגש אותי והחמיא לי, ואני מקווה בעזרת ה' להגיש את הטקס לתפארת מדינת ישראל"

מתוך טקס הדלקת משואות 2015. צילום: יצחק הררי/פלאש90
מתוך טקס הדלקת משואות 2015. צילום: יצחק הררי/פלאש90

עיתונאית חדשות ערוץ 2, סיון רהב מאיר, נבחרה להנחות את טקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות, לצד השחקן עמוס תמם. שמות המנחים אושרו על ידי שרת התרבות, מירי רגב, שאמרה עליהם כי כל אחד מהנבחרים מביא איתו את הצד של הישראלי היפה.

רק מספר שבועות לאחר שסירבה להנחות את חידון התנ"ך – כשגילתה את הדרך בה פוטר המנחה המיתולוגי, אבשלום קור, בהודעת SMS, היא נוכחה לדעת כי מעשים טובים אינם שבים ריקם, וכי מי שי שמוחל על כבודו, זוכה לכבוד גדול ממקום אחר.

"הדרך שבה הופסקה עבודתו של ד"ר אבשלום קור כמנחה החידון וגם עצם המסר בהחלפתו של מגיש שהפך למותג של ממש, מטרידים אותי", כתבה רהב מאיר במכתב להנהלה, ואף הציעה הנחייה משותפת עם קור.

בתגובה לבחירתה כמנחת טקס המשואות, אומרת סיון רהב מאיר ל'לובי נשי': "אני מודה על הבחירה. זה ריגש אותי והחמיא לי, ואני מקווה בעזרת ה' להגיש את הטקס לתפארת מדינת ישראל".

לאחרונה החלה רהב מאיר, לצד הקריירה העיתונאית שלה, בהגשת שיעורי תורה בירושלים ובתל אביב. השיעורים משלבים תורה ואקטואליה, והם פונים לקהל הרחב, על כל גווני האוכלוסיה ושכבות הגיל. השיעור בירושלים החל כמיזם פרטי שפנה לכמה עשרות אנשים והתקיים בבית כנסת בשכונת נחלאות, אך מהר מאוד גדלה הדרישה מצד הקהל והוא עבר להתקיים בבניין 'היכל שלמה' ובהשתתפות מאות אנשים. בתל אביב מתקיים השיעור בהאנגר – מרכז הבילויים התל אביבי בנמל, שזוכה לספוג קצת תורה ויראת שמים.
סיון רהב מאיר טקס הדלקת המשואות חידון התנך אבשלום קור עמוס תמם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד