ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ועידת 'דגל התורה': המועצת לא תתקיים, הגראי"ל יגיע למשא הסיום

מחר צפויה להיפתח ועידת 'דגל התורה' השלישית בקיבוץ 'חפץ חיים' - לאחר שלא התכנסה מזה כעשור • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים החשובים על השתתפות גדולי ישראל בועידה, ועל נאומו הצפוי של נשיא מועצת גדולי התורה - כנסו

הח"כים אצל הרב שטיינמן השבוע. (באדיבות המצלם)
הח"כים אצל הרב שטיינמן השבוע. (באדיבות המצלם)

ועידת 'דגל התורה' השלישית, שתיפתח מחר (ג') עומדת בשבוע האחרון בראש סדר היום של הציבור הליטאי. במרכז העניין בועידה עומדת התהייה האם הגראי"ל שטיינמן יגיע, והאם מועצת גדולי התורה של המפלגה תתכנס, לאחר זמן רב שלא התכנסה?

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עדיין לא ברור האם המועצת תתכנס, אך הגראי"ל שטיינמן צפוי להגיע ביום חמישי, יומה האחרון של הוועידה, ולשאת את משא הסיום.

בוועידה שתיפתח מחר במלון ציפורי בקיבוץ 'חפץ חיים' צפויים להשתתף למעלה ממאה נציגי 'דגל התורה' ברשויות המקומיות, בשלושה ימים של פאנלים וחיזוק המפלגה, וכן דיון בנושא פרשת 'החינוך העצמאי' שיעלה במושב מיוחד בנושא החינוך החרדי.

גורמים המעורים מספרים כי 'דגל התורה' תציג בנתונים את כוחה הגדול מספרית, למול 'אגודת ישראל'. בימים האחרונים הגיעו חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, ומזכ"ל המפלגה יעקב אשר שהפיק את הוועידה והיה מיוזמיה, לבתי גדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, לקבל את ברכתם.

בפתיחת הוועידה צפוי להיערך כינוס של עשרות ראשי ישיבות שיגיעו לוועידה, ביניהם גם חברי מועצת גדולי התורה. במקום תוצג אף תערוכת ענק מימי הבראשית של המפלגה.
וועידת דגל התורה חפץ חיים מועצת גדולי התורה הרב שטיינמן יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד