י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ההסתדרות אישרה שבעה סכסוכי עבודה במשק

לקראת הפסח? מעבר לעיצומים המתמשכים מצד עובדי משרדי ממשלה שונים ובוחני הנהיגה - ההסתדרות אישרה לאחרונה שבעה סכסוכי עבודה

.
.



לאחר הצטרפותם של עובדי משרד הבריאות ומשרד החקלאות לצעדים המחאה של עובדי המדינה, החליטו גם עובדי שירות התעסוקה להצטרף היום (ב') לעיצומים.

במסגרת השבתת שירות התעסוקה, לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני בלשכות התעסוקה ברחבי הארץ.

בתוך כך נמשכת, זה השבוע השלישי ברציפות, מחאת בוחני הנהיגה בישראל, שהחלה בעקבות פרסום המכרז הממשלתי שמטרתו להפריט את מבחני הנהיגה ולהעביר את הבוחנים למעמד של עובדי קבלן. גם היום לא יתקיימו טסטים ברחבי הארץ ועובדי משרד התחבורה ימשיכו בשיבושים, וישביתו סניפים של משרדי הרישוי במחוזות השונים.

ההחלטה להקים את מטה המאבק של עובדי המדינה, והנקיטה בצעדים ארגוניים, קרמו עור וגידים על רקע הרחבת תבניות העסקה פוגעניות בשירות המדינה, קידום צעדים חד-צדדים בעלי השלכות שליליות על העובדים והניסיון לכרסם בכוחה של העבודה המאורגנת, תוך רמיסת הנורמות הנהוגות ביחסי עבודה קיבוציים - כמו למשל העסקת עובדים בחוזים אישיים וניסיון להעביר עובדי מדינה למעמד של עובדי קבלן.

בתקופה האחרונה הכריזה ההסתדרות על שבעה סכסוכי עבודה - בין סכסוכי העבודה החדשים אפשר למנות את עובדי משרד החקלאות, על רקע ההחלטה להעביר את מכון וולקני מבית דגן לצפון הארץ, עובדי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, הרופאים הווטרינריים העובדים ברשויות המקומיות, עובדי רשות הספנים והנמלים במשרד התחבורה ועובדי תנובה. עוד הוכרזו סכסוכי עבודה בקרב השינניות ברשת ש.ל.ה ובעמותה לחינוך של המועצה האזורית באר טוביה.
סכסוך עבודה הסתדרות בוחני נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד