כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

"דרעי בחקירה? אנחנו נשבית את המדינה"

על אף בקשותיו של דרעי: פעילים מרכזיים בש"ס לא מתכוונים לשתוק, ומאיימים כי מה שהיה בשנות ה-90, לא ישוב על עצמו

אריה דרעי, צילום: פלאש90
אריה דרעי, צילום: פלאש90

סערת חקירת דרעי - למרות בקשתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שלא לעשות קמפיין בעקבות חקירתו, ברחוב הספרדי נשמעים קולות הקוראים לצאת למחאה "ולהפוך את המדינה", במידה והשר דרעי יוזמן לחקירה.



הרב חיים כהן התראיין אמש (א') במהדורה המרכזית ברדיו קול חי, ואמר כי "הבטן מתהפכת כבר 20 שנה. בשנים האחרונות קצת הצליחה להירגע, אך עכשיו הכל חוזר. בגדול".

לדבריו - "10 שנים הוא בחוץ בהמתנה, הכל כשר וטוב, בחתונות של הילדים שלו משתתפים כולם, כל גדולי המדינה והכל בסדר. הוא נכנס לכנסת הכל בסדר, הרכיבו ממשלה עדיין בסדר, ואז עובר שמונה חודשים והכל מתפוצץ והוא המושחת שחוזר למקום שלו והוא גנב".

"יש גבול", אומר כהן, "כל אדם נורמלי, לא צריך להיות פיקח, כולם לא מבינים איך זה יכול להיות. אבל יותר חמור איך אנחנו הספרדים יושבים בשקט, איך לא הופכים את המדינה. כנגד חכם עובדיה רצו לפתוח בחקירה, אבל הם הבינו אחרי שעתיים שזה לא שווה להם. הגיעו אלפיים איש ואיימו שהמדינה תתפוצץ והפיגועים של החמאס זה כסף קטן, וירדו מזה מיד".

כהן הוסיף - "אם אנחנו נעשה את אותה הדבר לרבי אריה, ביום שאתם תזמנו אותו לחקירה אנחנו נשרוף בנינים ונשבית את המדינה - הכל יגמר. אני לא קורא לאלימות. אני קורא למשפט צדק. לא יתכן שלוקחים בן אדם ושופטים אותו פעם אחר פעם, שוחטים אותו וקוראים לזה צדק, וכשאני בא להגן עליו וקוראים לזה אלימות. יש פה רדיפה לא פוסקת.

"אם ההפיכה תהיה מושלמת, אז גם רבי אריה יחתום וזה יהיה בסדר. הפיכה מושלמת זה שאנחנו לא עוצרים. אפילו לחם לא יגיע לסופר, לא יהיו כבישים במדינה, כל המדינה חסומה. יש לנו המון בחורי ישיבות שרוצים לעבוד. לצאת להפגנות שכל ארץ ישראל תרד ללא הפסקה. אלפי אנשים רוצים להפוך את המדינה, ורבי אריה אמר להמתין אז אנחנו ממתינים, אבל ברגע שזה הולך לפסים לא טובים - מה שהיה בשנות ה-90 לא יהיה ב-2016, ארץ ישראל תזדעזע".

יצויין כי אתמול פורסם ב'ידיעות האחרונות' כי השר דרעי מתנגד לקמפיין "הוא זכאי 2", ומתנהג בממלכתיות כפי שהודיע מיד עם פרוץ הפרשה, כי ישתף פעולה עם רשויות החוק ויענה לכל שאלה.

לפי הדיווח, דרעי הנחה את מקורביו שלא לנהל קמפיין "בכיינות או מסכנות". לדברי מקורביו "הסיפור של שאגת אריה לא יחזור על עצמו הפעם. תהיה התנהלות ממלכתית ואחראית כי דרעי באמת לא נמצא במקומות שהוא היה בהם לפני הרבה מאוד שנים".
אריה דרעי חקירת דרעי פרשת דרעי הוא זכאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד