י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מוריה אטינגר: "מתעללים בבעלי. למה מסוכן לשחרר אותו לברית?"

אשתו של העציר המנהלי מאיר אטינגר, הדורש לאפשר לו להשתתף בשמחת הברית לבנו, בראיון ל'בחדרי חרדים': "הם אנשים רשעים. זה לא שמאיר אסיר פושע ומסוכן, למאיר יש זכות להשתתף בברית לבן שלו. מזמינה את כל עם ישראל להשתתף"

מאיר אטינגר. צילום: פלאש 90
מאיר אטינגר. צילום: פלאש 90

 

בעוד שבשעות הבוקר (ב) מתקיים דיון בבית המשפט האם לשחרר את העצור המינהלי מאיר אטינגר לברית של בנו, אשתו מוריה אטינגר אומרת בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים': "אני עדיין לא מאמינה שאסרו על בעלי להשתתף בברית, זה דבר לא הגיוני, לא מוסר יהודי. התחושות קשות מאוד, אבל אני מאמינה שזה הנסיון שלנו והמסירות נפש שלנו. השלטונות לא ישברו אותנו, והברית תיערך בשמחה ובגאווה יהודית".

לדברי מוריה, "אני עדיין בטוחה שלמרות הדיון הבוקר לא ישחררו את מאיר לברית, הם אנשים רשעים, אבל אנחנו עושים את ההשתדלות והשם אחראי על התוצאות, אני עדיין פתטית, הכי בקרקע".

מוריה משתפת: "אתמול בדיון בביהמ"ש זה היה דיון מגוחך, רציתי להגיד לתובע הראשי, אתה באמת מאמין למה שאתה אומר? נראה לך שזה הגיוני? מה מאיר הוא ראש משפחת פשע שרוצים לחסל אותו? התובע אמר דברים לא הגיונים והזויים לגמרי. מה מסוכן לשחרר את בעלי לברית של הבן שלו? הכל מצוץ מהאצבע ומכור. מתעללים בנו ובעובדי ה'. צריך שתהיה הפרדה בין היחס לערבים ליחס ליהודים, ולצערי אין כזו במדינה שלנו".

ביהמ"ש אישר לכם לערוך ברית מצומצמת בכלא עם 15 אנשים, למה סירבת?

"אף אחד לא היה רוצה לעשות ברית לבן שלו במרתפי השב"כ תחת אבטחה כבדה, ושיבדקו בצורה משפילה את כל ה-15 משתתפים, זה לא שמאיר אסיר פושע ומסוכן, למאיר יש זכות להשתתף בברית לבן שלו", זועמת מוריה.

"אתמול שלחתי מכתב לרבנים הראשיים לישראל, הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו שסייעו לי בשחרור בעלי לברית, והרב דוד לאו נענה לבקשה והוציא מכתב הקורא לשחרר את מאיר לברית".

"הצער הזה ייחרט לי בלב כל החיים. החיים שלי מתהפכים בגלל זה, ואני מזמינה את כל עם ישראל שיבוא להשתתף בברית שתיערך באולם "קהל חסידים", ברחוב השל"ה 11 בירושלים בשעה 14:00. מאיר כבר שמונה חודשים במעצר מינהלי, מותר לי לבקר אותו פעם בשבועיים למשך חצי שעה מאחורי זכוכית עם טלפון ויש לו אפשרות לדבר כל יום שעתיים בטלפון. זה קשה מאוד, אבל זה הנסיון והשליחות שלנו בעולם".

בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להבה אומר הבוקר לבחדרי חרדים: "עצוב לחשוב שבמדינה יהודית לא נותנים לאב יהודי להשתתף בברית של הבן שלו. אני מצפה מהציבור הדתי והחרדי לזעוק על העוולה. הגיע הזמן לשחרר את מאיר אטינגר".

 



מאיר אטינגר מוריה ברית מילה ילד עציר מנהלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד